ارائه کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت از امروز

معاون امور بانکی وزیر اقتصاد گفت:صاحبان سهام عدالت از امروز ۲۵ بهمن ۹۹ می‌توانند از طریق بانک‌های ملی و تجارت کارت اعتباری دریافت کنند.
کد خبر : ۱۲۲۰۵۲
کارت اعتباری

به گزارش ایبِنا، عباس معمار نژاد در نشست خبری با بیان اینکه از امروز بانک‌های ملی و تجارت به صاحبان سهام عدالت کارت اعتباری می‌دهند، افزود: این خدمات بصورت غیرحضوری ارائه می‌شود و معادل ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت است و افراد می‌توانند از این تسهیلات برای خرید از فروشگاه‌های منتخب استفاده کنند.


معاون بانکی وزیر اقتصاد همچنین از افزایش ۲۵ درصدی تسهیلات پرداختی بانک‌ها خبر داد و افزود: در ده ماهه امسال بانک‌ها ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند که در مقایسه با کل تسهیلات پرداختی سال قبل که ۹۷۰ هزار میلیارد تومان بوده ۲۵ درصد رشد داشته است.


وی با بیان اینکه ۶۰ درصد این تسهیلات برای سرمایه در گردش و ۲۵ درصد برای سرمایه‌گذاری جدید بوده است، افزود: ۴۰ درصد تسهیلات در بخش خدمات و ۳۰ درصد در بخش صنعت و معدن بوده و بخش‌های کشاورزی و ساختمان هر کدام ۶ درصد تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند.


وی با تاکید بر اینکه اگر شرایط با ثبات در بازار سرمایه داشته باشیم می‌توانیم شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه بانک‌ها را عرضه کنیم، خاطرنشان کرد: بانک‌های دولتی از ابتدای سال ۱۱ هزار میلیارد تومان سهام و اموال مازاد خود را فروختند که ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان واگذاری سهام و ۷۹۰۰ میلیارد تومان فروش املاک بوده است.


معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد درباره عملکرد صندوق خسارت‌های بدنی گفت: هم اکنون هیچ زندانی به خاطر ناتوانی در پرداخت خسارت مربوط به تصادف نداریم و از ابتدای سال تاکنون، از طریق این صندوق ۱۱۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.


وی افزود: از طریق منابع صندوق خسارت‌های بدنی، هفت هزار و ۶۰۰ نفر مقصر در تصادفات رانندگی از زندان آزاد شدند و یا از زندانی شدن آن‌ها جلوگیری شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر