16 اسفند 1399 - 15:02

استقبال استانداری یزد از الگوی توسعه اجتماعی رسالت

راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت در سفری یک روزه به یزد و با حضور در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان به تشریح خدمات سازمان های راهبری شبکه پرداخت.
کد خبر : ۱۲۲۶۵۲
استقبال استانداری یزد از الگوی توسعه اجتماعی رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، حسین زاده در این نشست بر اهمیت توسعه مشاغل خرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها تاکید کرد و گفت: ما در شبکه توسعه اجتماعی رسالت به دنبال بهبود سبک زندگی مردم با بکار گیری سه مولفه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی هستیم.


وی با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه رسالت تاکنون به عنوان معین اقتصادی مقاومتی به برخی استان های کشور ورود کرده است، اظهارداشت: خوشبختانه در این مناطق با بکارگیری الگوی توسعه اجتماعی رسالت تغییرات مثبتی در ایجاد مشاغل خرد رخ داده و امیدواریم بتوانیم این الگو را در سایر استان ها نیز پیاده سازی و عملیاتی کنیم.


در ادامه استاندار یزد با استقبال از مدل شبکه توسعه اجتماعی رسالت اظهارامیدواری کرد این نشست نقطه شروعی برای همکاری با شبکه توسعه اجتماعی رسالت و بهره‌مندی از ظرفیت آن در استان باشد.


طالبی گفت: شبکه توسعه اجتماعی رسالت یک نگاه نوآورانه به حوزه کسب وکارهای  خرد دارد که بر این اساس می‌توانیم مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را در استان با حمایت این شبکه مبتنی بر فناوری و نوآوری توسعه بدهیم.


راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت در حاشیه این سفر یک روزه از کانون صیانت از خانواده میبد، هسته های کار و زندگی کاربافی و سرای محبت این شهرستان بازدید کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر