20 اسفند 1399 - 14:19

تقدیر بانک توسعه تعاون در سومین اجلاس مسئولیت پذیری اجتماعی

در سومین اجلاس مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی با رویکرد تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد.
کد خبر : ۱۲۲۷۶۷
تقدیر بانک توسعه تعاون در سومین اجلاس مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی ، بانک توسعه تعاون به پاس اقدامات ارزشمند در حوزه مسئولیت اجتماعی و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در سراسر کشور و امکان بروز و ظهور کسب و کارهای بومی توسط روستاییان و عشایر و توانمندسازی این اقشار عزیز و گسترش فرهنگ تعاون و همیاری در مناطق مختلف کشور، از سوی برگزار کنندگان همایش مورد تقدیر واقع شد.


گفتنی است این رویداد ملی با حضور کارآفرینان، اندیشمندان، دانشگاهیان، مدیران ارشد و عالی رتبه دولتی و خصوصی، نمایندگان مجلس به منظور ارتقاء سطح برنامه‌های اقتصادی با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و تاکید بر نقش ژئوپلتیک و راهبردی ایران با هدف هم‌افزایی ملی و افزایش احساس مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه، انسان‌ها و محیطی که در آن شرکت‌ها و سازمان‌ها فعالیت می‌کنند برگزار گردید.


شایان ذکر است در افتتاحیه این رویداد ملی با حضور جمع کثیری از مدیران صنایع کشور و چهره‌های ملی حاضر در اجلاس، به بررسی جایگاه اخلاق در فعالیت های تولیدی و خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی پرداخته شد و مسئولیت سازمان‌ها نسبت به جامعه و عامه مردم فراتر از ارائه خدمات و تهیه کالا عنوان گردید. بر این اساس سازمان‌ها و شرکت‌ها باید این مسئولیت را حس کنند که مشکلات جامعه بخشی از مشکلات آنان به شمار می‌آید و باید نسبت به حل و فصل آنها همت بگمارند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها