20 اسفند 1399 - 17:35

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید مبعث

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن بیست و هفتم رجب، سالروز بعثت نبی مکرم اسلام و عید سعید مبعث را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر : ۱۲۲۷۸۶
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید مبعث

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


فرا رسیدن عید سعید مبعث، بعثت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) تجلی تکامل شرافت اخلاقی و آشکار شدن حقایق انسانی در عالم بشریت را به هموطنان گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


فلسفه مبعث حکمتی‌ ژرف و عمیق در ورای خود دارد؛ مبعث حدیث بر انگیختن است، بر انگیختن بنده‌ای امین و صدیق که رسالت یافت پژواک گوش نواز مهر، دوستی، عطوفت و شفقت را در پهنه گیتی طنین انداز نماید. حادثه مبعث سرآغاز آموختن، دگرگونی و تحول است، تحولی که خداوند عزوجل بر مردی از تبار ابراهیم خلیل‌الله وحی کرد بخوان، بخوان آیات وحی را تا با تابش آن، فصلی تازه‌ در تاریخ بشریّت گشوده شود.


مبعث طلیعه شکل‌گیری مکتب نبوی و جاری شدن سیره برترین پیامبر هستی بر گستره عالم است که جهان تشنه حقیقت را از چشمه جوشان هدایتش سیراب کند، عدالت و کرامت انسانی را به اعلا و خاکیان را به افلاک برساند.


خداوند سبحان را شاکریم که سعادت پیروی از دین مبین اسلام و سلوک نبوی را بر ما عطا کرد تا با بهره‌مندی از آموزه‌های والای آن در مسیر زندگی و اعتلای خود بهره‌مند شویم.


بار دیگر ضمن تبریک و تهنیت این عید خجسته، از درگاه خداوند متعال برای همه هموطنان سلامتی و سعادت مسألت دارم.


اسماعیل للـه‌گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر