23 اسفند 1399 - 14:17

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در پیامی امنیت و آرامش کشور را مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی های دلیرمردان عرصه نبرد برشمرد و بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.
کد خبر : ۱۲۲۸۱۶
پیام مدیرعامل بانک به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


 روز بیست و دوم اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدای والامقام را گرامی داشته و با آرمان‌های بلند ایشان پیمانی دوباره می‌بندیم.


شهادت افتخاری ابدیست که با قلم دل بر لوح زرین حیات حک شده و زندگی جاودانه می‌بخشد و شهید مشعل‌دار استقلال و آزادی است. مکتب شهادت، سلوک شهدا و اندیشه ایثار و از خودگذشتگی چراغ راه و روشنگر مسیر است. شهدا با نثار خون پاک خود، آزادگی، اصالت، جوانمردی و حریت را معنایی دیگر بخشیدند، معنایی که حاصل آن استقلال و آزادی سرزمین و غرور و تفاخر ملت است.


روز بیست و دوم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، تنها یک نام گذاری و یک بزرگداشت نیست بلکه تلنگری است بر اینکه این حقیقت همیشه زنده و جاری در پهنه تاریخ را باید به خاطر سپرد و آن را گرامی شمرد. صلابت، اعتلا، امنیت و آرامش کنونی کشور عزیزمان مرهون خون پاک شهدا و دلیرمردی و جانفشانی‌های بزرگمردان ایران اسلامی است که شجاعانه با تأسی از سیره سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از سرزمین اسلامی و اسلام ناب محمدی دفاع نمودند.


ضمن گرامیداشت مجدد این روز فرخنده، سربلندی و آبادانی کشور و سعادت و بهروزی ملت غیور به ویژه خانواده معزز شهدا را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم و امیدوارم در پیروی از آرمان‌های شهدا موفق باشیم.


                                                                                                                                                 اسماعیل لله‌گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر