10 فروردين 1400 - 13:55

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج)

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر : ۱۲۳۱۰۲
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج)

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (سوره قصص آیه 5)


میلاد با سعادت حضرت امام عصر (عج) و تقارن فرخنده آن با عید سعید و باستانی نوروز را خدمت همه منتظران آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


نیمه شعبان، طلوع خورشید فروزان مهدی (عج) در ظلمت تاریخ است. خورشیدی که پرتو انوارش جان ها را می نوازد و امید می آفریند. روزی که گل واژه های «انتظار»، «ظهور»، «حکومت جهانی» و «قسط و عدل»، می شکفد و یادگار و عصاره همه پیامبران، قدم به عالم هستی می گذارد.


امروز که بی عدالتی و نابرابری بر روابط انسان ها سایه انداخته است، بیش از هر زمان دیگری در حسرت ظهور مردی از تبار پاکان و بخشندگی آسمان خواهیم ماند. مردی که ظهورش پایان بخش ظلمت، افروختن چراغ شوق و امید در دل محرومان و گستراننده عدل و داد در پهنه عالم بیکران خواهد بود. 


ایمان داریم که اراده خالق هستی بر این قرار گرفته است در دولت او مستضعفان را بهره مند سازد و به پیشوایی برساند. کسی خواهد آمد که دست های پر مهر و آرامش حضورش جان ها را سیراب می کند و چه با شکوه روزی است که دیدگان آدمیان، طلوعی از جنس عدالت را به نظاره خواهند نشست.


بار دیگر، ضمن تبریک این عید فرخنده خدمت همه عاشقان و منتظران واقعی آن امام همام، تعجیل در ظهورش را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                               اسماعیل لله گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر