طبق آمار ۶ ماه نخست سال؛

صنایع ارزشمند فرابورس معرفی شدند

صنعت «فلزات اساسی» با ۸۹۳۹ میلیارد ریال داد و ستد، رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس را ششمین ماه امسال به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۹۱۷۷۸
فرابورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در شهریورماه امسال طی ۲۰ روز معاملاتی تعداد ۱۸ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ورقه بهادار در ۲ میلیون و ۲۵۶ هزار نوبت به ارزش ۱۰۵هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است.


بر این اساس نگاهی معاملات فرابورس نشان می دهد در ششمین ماه امسال میانگین روزانه حجم و ارزش معاملات فرابورس به ترتیب ۹۴۴ میلیون ورقه و ۵۲۷۷ میلیارد ریال بوده است. همچنین در این مدت صنعت فلزات اساسی با ۸۹۳۹ میلیارد ریال دادوستد، سهم ۱۸ درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: محصولات شیمیایی نیز با ۶۶۵۰ میلیارد ریال(معادل ۱۴درصد)، فرآدورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با ۳۷۹۴ میلیارد ریال(معادل ۸ درصد)، پیمانکاری صنعتی با ۲۴۵۰ میلیارد ریال (معادل ۵ درصد) و خودرو و ساخت قطعات با ۲۱۲۵ میلیارد ریال(معادل ۴ درصد) به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم ارزش معاملات فرابورس را در ماه گذشته از آن خود کرده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر