28 آبان 1397 - 04:30
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران:

تقویت قدرت وام دهی برای بهبود شرایط اقتصادی

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران: جذب منابع قرض الحسنه و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف به تقویت قدرت وام دهی برای کمک به رفع مایحتاج ضروری مردم و بهبود شرایط اقتصادی کمک می کند.
کد خبر : ۹۳۷۵۵
محسن پدرام

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام در جریان بازدید از مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کرمانشاه بر تعامل مناسب با مشتریان، مدیریت وصولی ها به منظور تعدیل نسبت ها، تلاش برای جذب منابع خرد با توجه به پایداری بیشتر آن و پیگیری همیشگی مطالبات به عنوان وظایف تمامی همکاران تاکید کرد.


وی با اشاره به گامهای موثر برداشته شده برای ارتقای معیشت مردم و حمایت از اشتغالزایی، کارآفرینی و تولید کالای داخلی اظهارداشت: وضعیت فعلی اقتصاد کشور نیازمند همت و تلاش چندین برابری همکاران است و یقینا آینده بانک بسیار خوب و روشن خواهد بود.


رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در رابطه با نقاط قوت خدمات قرض الحسنه ارائه شده در جامعه تصریح کرد: خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک به توانمندسازی نیازمندان به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصاد کشور که ناشی از تحریم های خصمانه است، کمک می کند.


شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها، پورطولابی رئیس اداره کل حراست و فرجی مهماندار رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی نیز در این سفر حضور داشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر