11 آذر 1397 - 12:49

استفاده از ظرفیتهای بانک صنعت و معدن برای برون رفت از شرایط

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک از تمام ظرفیت های خود برای مشارکت در حل مشکلات اقتصادی کشور در شرایط حاضر استفاده خواهد کرد.
کد خبر : ۹۴۱۹۰
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی که در نشست صمیمانه با فرزندان شهدا و ایثارگران بانک سخن می گفت، ضمن بیان مطلب یاد شده افزود: داشتن سازمانی پویا و دانش محور که بتواند با انطباق با شرایط نوین داخلی و بین المللی به ماموریت های خود عمل کند نیازمند برنامه ریزی پویا و علمی است.


حسین مهری در این نشست نقش بانک صنعت و معدن را در اقتصاد کشور، بویژه در شرایط کنونی، بسیار موثر و حساس توصیف کرد و افزود: این بانک می تواند در رفع مشکلات اقتصادی ایران گام های اساسی بردارد.


وی مدیریت دانش و تقویت بدنه کارشناسی بانک را مورد تاکید قرار داده و بیان داشت: شناسایی همکاران خلاق و نوآور در جهت ارتقاء به سطوح مدیریتی از سیاست هایی است که در بانک صنعت و معدن دنبال می شود.


حسین مهری در این دیدار افزود: تشکیل شورای راهبردی با کمیته های ویژه برای ارتقاء سطح خدمت رسانی، نوآوری، بررسی مشکلات کارمندان و دستیابی به وضعیت مطلوب از دیگر برنامه های این بانک است.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانفشانی های ایثارگران در دوران دفاع مقدس، حفظ و صیانت از میراث گرانبهای آنان و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران را وظیفه ای همگانی دانست و افزود: مردم کشور ما هرگز ازخود گذشتگی آن بزرگان را از یاد نخواهند برد.


وی تصریح کرد: شما فرزندان شهدا و ایثارگران می توانید راه پدران خود را با تحصیل دانش و تجربه و خدمت به میهن اسلامی ادامه دهید و در این مسیر باید سپاسگزار زحمات مادرانتان باشید که در تربیت و هموار ساختن مسیر پیشرفت شما کوشیده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر