25 آذر 1397 - 14:19

رییس اتاق تعاون: در جنگ اقتصادی هستیم

رییس پارلمان بخش تعاون عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری در شرایط کنونی در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم
کد خبر : ۹۴۷۳۱
اتاق تعاون

به گزارش ایبِنا، بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران در این نشست با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور نباید اوقات جلسات را به تعارفات گذراند و باید بر نقاط قوت تکیه کرد، ابراز داشت:  به گفته مقام معظم رهبری در شرایط کنونی در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم و بخش تعاون نیز یک حوزه اقتصادی است، باید توانمندی های اقتصادی بخش تعاون مورد توجه قرار گیرد  چرا که در شرایط جنگ اقتصادی همه اجزا باید همسو شوند در رفع آثار این جنگ حرکت کنند.


این مقام مسئول در بخش تعاون گفت: اخیرا مسئولان کشور توجه جدی به بخش تعاون داشتند و این فرصت طلایی برای بخش تعاون محسوب می شود و باید از آن استفاده کنیم. وی گفت: سهم ۲۵ درصدی دست یافتنی است و با رعایت شرایط در زمانی کمتر از ۱۰ سال می توانیم به آن دست یابیم.


عبداللهی یادآور شد: در بخش مشکلاتی و ضعف هایی هست و ناهماهنگی ها، یکی از مشکلات در بخش هست که به روند فعالیت هم لطمه زده است. وی ادامه داد: با کاهش این ناهماهنگی به رساندن آن به صفر امیدواریم که بتوانیم موجبات رشد سهم تعاون در اقتصاد را فراهم کنیم.


وی در بخش دیگری از این نشست ابراز داشت: باید نهادهای مشترک میان اتاق تعاون ایران و معاونت تعاون وزارتخانه ایجاد شود و در قالب آن کارها را پیش ببریم. رییس اتاق تعاون ایران خاطرنشان کرد: اتاق تعاون با تمام توان در نهایت همراهی و تعامل با حوزه تعاون حرکت خواهد کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر