بلاک‌چین ستون اصلی اقتصادهای آینده

آینده پژوه و نظریه پرداز استرالیایی در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از فناوری بلاک چین به عنوان ستون اصلی اقتصادهای آینده یاد کرد.
کد خبر : ۹۶۵۰۵
برت کینگ

به گزارش خبرنگار ایبِنا، برت کینگ آینده پژوه و نظریه پرداز استرالیایی در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: به دنبال افزایش روبات ها در سرتاسر جهان که می تواند تعداد آنها به  ۱۸ میلیاردها عدد تا چند سال آینده برسد، نیاز به بانک های اطلاعاتی و استفاده از فناوری بلاک چین اهمیت پیدا می کند.


وی افزود: شرکت های قدیمی به دلیل اینکه نمی توانند در دنیای دیجیتال رشد داشته باشند، موفق نخواهند بود. کارخانه های بزرگ در آینده کارخانه هایی خواهند بود که از فناوری های هوشمند استفاده خواهند کرد و بلاک چین به عنوان ستون اصلی اقتصادهای آینده خواهد بود.


کینگ گفت: تمرکز زدایی در صنعت مالی باعث شده که دسترسی مردم به ابزارهای مالی افزایش پیدا کند. مشکل بلاک چین به حجم معاملات بر می گردد که در رایانه های مختلف توزیع پیدا می کند و در نهایت سرعت تراکنش کاهش پیدا می کند.


این آینده پژوه به این نکته اشاره کرد که مزایای بلاک چین می تواند اطلاعات افراد را امن کند و نیاز به بلاک چین برای امن کردن اطلاعات شخصی لازم است. همچنین در روز مجردها در چین ۳۱ میلیارد دلار به وسیله فناوری تشخیص صورت انجام گرفت و فقط از روی چهره پرداخت ها را انجام دادند که آمریکا در این عرصه نسبت به چین ۱۰ سال عقب است.


کینگ در پایان گفت: از بلاک چین برای تسهیل ارزش می توان بهره برد و آینده نیاز به بلاک چین به عنوان یک اساس دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها