تازه‌ترین آمارها مشخص کرد:

بزرگان بازار سهام در دی ماه ۹۷

عملکرد بزرگترین صنایع حاضر در بورس و فرابورس از نظر ارزش معاملات در پایان دی سال ۹۷ نشان می‌دهد که یک صنعت با بیش از ۶۹۰۰۰ میلیارد ریال ارزش معاملاتی در جایگاه نخست قرار دارد.
کد خبر : ۹۷۲۰۹
طرح

به گزارش ایبِنا، عملکرد معاملاتی شرکت های حاضر در بازار سهام بیانگر آن است که «گروه اوراق مالی» با ۶۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال درپایان دی ۹۷ در صدر بزرگترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات ایستاده است.


بر اساس این گزارش، آمارهای منتشر شده در خصوص وضعیت داد و ستدهای صنایع در بورس و فرابورس نشان می دهد که «گروه خودرو و ساخت قطعات» با ۳۴ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال و «بانک ها و موسسات مالی» با ۲۸ هزار ۶۶۰ میلیارد ریال در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.


همچنین «گروه فلزات اساسی، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله، محصولات شیمیایی، فراورده های نفتی، کُک و واسطه گری های مالی و پولی، سرمایه گذاری ها و مخابرات» در مکان های سوم تا دهم بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند.


از سویی دیگر جزییات این اطلاعات منتشر شده نیز مشخص می کند که «اوراق مبتنی بر دارایی فکری و دباغی پرداخت چرم» در رتبه های انتهایی این جدول ایستاده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر