22 ارديبهشت 1398 - 09:00
برای کاربران سنهاب؛

سامانه مشاوره الکترونیکی بیمه راه‌اندازی شد

کاربران سنهاب می‌توانند از طریق سامانه مشاوره الکترونیکی بیمه(تیکتینگ) نظرات خود را بصورت الکترونیکی برای توسعه این سامانه اعلام کنند.
کد خبر : ۹۹۸۳۳
بیمه مرکزی - کراپ‌شده

به گزارش ایبِنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در راستای بهبود فعالیت‌های سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه(سنهاب)، تسهیلات لازم برای پاسخگویی الکترونیک به پرسش‌ها، انتقادات، نظرات و پیشنهادات و اعلام اشکالات فراهم شده است.


براساس این گزارش، کاربران این سامانه نظارتی می‌توانند از طریق سیستم مشاوره الکترونیکی که در منوهای سامانه اختصاصی کاربران تعبیه شده است، با مسئولان و مدیران سیستم در ارتباط باشند.


گفتنی است بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه موسوم به سنهاب، «انجام تکالیف قانونی ساز برای تهیه سامانه جامع نظارتی، سهولت دسترسی به آمار و اطلاعات عملکردی شرکت‌های بیمه به ‌منظور اشراف اطلاعاتی به صنعت بیمه، امکان ارائه سرویس‌های ارزش ‌افزوده به بیمه ‌گذاران، ارائه سرویس‌های ارزش ‌افزوده به شرکت‌های بیمه، تمرکز اطلاعات مهم و اساسی صنعت بیمه در بیمه مرکزی، وظیفه تجمیع اطلاعات و فراهم آوردن امکان نظارت و هدایت شرکت‌های بیمه و صنعت بیمه» را انجام می‌دهد.


برچسب ها: بیمه مرکزی بیمه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر