«اسبربانک» روسیه در صدر رتبه‌بندی برند‌های مالی اروپا

«اسبربانک» روسیه در صدر رتبه‌بندی برند‌های مالی اروپا
اسبربانک روسیه عنوان مقتدرترین برند در بین موسسات مالی اروپایی و چهارمین بانک برتر اروپایی را به دست آورد.
کد خبر : ۱۵۵۶۲۴

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا به نقل از راشاتودی، بر اساس آخرین شماره رتبه بندی سالانه ۵۰۰ برند برتر اروپا، بانک دولتی روسیه اسبر (اسبربانک سابق) عنوان مقتدرترین برند را در بین موسسات مالی اروپایی به دست آورده است. شرکت مشاوره فایننس برند در لندن، ۵۰۰۰ مورد از بزرگ‌ترین نام‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد و بیش از ۱۰۰ گزارش منتشر می‌کند و شرکت‌ها را در همه بخش‌ها و کشور‌ها رتبه‌بندی می‌کند. ۵۰۰ مورد تا از برترین برند‌های اروپایی جهان در رتبه بندی سالانه اروپا در سال ۲۰۲۳ معرفی شده اند.

قدرت برند‌ها مبتنی بر سرمایه‌گذاری بازار، ارزش سهام سهامداران و عملکرد تجاری است و نشان می‌دهد که یک شرکت چقدر مؤثر سرمایه‌گذاری می‌کند، آگاهی از برند را توسعه می‌دهد، از اعتبار خود مراقبت می‌کند و وفاداری مشتری را تثبیت می‌کند و چقدر موفقیت‌آمیز تجارت خود را اداره می‌کند. اسبر با پیشی گرفتن از اچ اس بی سی، سانتاندر و بارکلیز، چهارمین بانک با ارزش اروپا شد. علاوه بر این، این بانک عظیم روسیه با قرار گرفتن در رتبه ۳۷ جزو ۴۰ رتبه برتر رتبه بندی شد. علاوه بر این، با امتیاز ۸۸.۲/۱۰۰ در شاخص قدرت برند، بالاتر از میشلین، لامبورگینی و رولکس، به عنوان هفتمین برند قوی اروپایی معرفی شد.

دفتر مطبوعاتی اسبر در بیانیه‌ای اعلام کرد: گزارش برند فاینانس نشان داد که علی رغم شرایط سخت در بازار‌های خارجی، این بانک روسی نتایج مالی قوی نشان داد، به گسترش محصولات نوآورانه و خدمات در سطح جهانی ادامه می‌دهد، اعتماد بیش از ۱۱۰ میلیون مشتری خصوصی و شرکتی را حفظ نموده و در بین برترین برند‌های اروپایی باقی می‌ماند.

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر