آمار معاملات هفته دوم تیر نشان می‌دهد:

افت ۲۹ درصدی ارزش کل معاملات تالار شیشه‌ای

اطلاعات داد و ستدهای منتشر شده از سوی بورس نشان می‌دهد که ارزش کل معاملات تالار شیشه‌ای در پایان هفته دوم تیر ماه در مقایسه با هفته اول تیر ماه با ۲۹ درصد افت مواجه شده است.
کد خبر : ۱۰۱۶۶۰
طرح

به گزارش ایبِنا، آمارهای منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران مشخص کرد که در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۲ تیرماه ۹۸، شاخص کل با ۳۶۶ واحد افزایش معادل ۰.۱۵ درصد افزایش نسبت به هفته قبل، به ۲۴۸.۵۷۸ واحد رسید. بر اساس این گزارش، شاخص کل هم وزن با ۱۵۰۹ واحد افزایش  با ۲.۵۹ درصد رشد روبرو شد و به رقم ۵۹.۸۷۳ واحد رسید.


نوسان در بازار اول و دوم


اما نگاهی جزیی تر به وضعیت تالار شیشه ای در هفته دوم تیر ماه نشان می دهد که شاخص بازار اول با ۱۵۱۵ واحد کاهش به رقم ۱۸۴۲۲۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۸.۸۲۲ واحد افزایش عدد ۴۹۱.۶۰۶ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول ۰.۸۲ و شاخص بازار دوم  هر دو با ۱.۸۳ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.


کاهش ۲۹ درصدی ارزش کل معاملات


افزون بر این، در ۴ روز کاری هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۴۴.۰۸۴ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.


عملکرد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


در ضمن تعداد ۱۱۹۸۷ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۲۷  درصد و ۳۹ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند. این درحالی است که  تعداد ۳۸۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۰۸۴ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۱۵ درصد و ۱۶ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


جزییات معاملات هفته دوم تیر ماه تالار شیشه ای





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر