دِتایمز؛

کارفرمایان انگلیسی باید بخشی از حقوق پرسنل تعدیل شده را بپردازند

براساس گزارش نشریه دِتایمز، بریتانیا برنامه‌ای را تدوین کرده است که کارفرمایان را ملزم می‌کند تا از ماه آگوست ۲۰ تا ۳۰ درصد از دستمزد پرسنلی را که به طور موقت تعدیل شده‌اند، پوشش دهند.
کد خبر : ۱۱۴۵۰۰
بریتانیا

به گزارش ایبِنا از دِتایمز، دولت بریتانیا ۱۲ ماه مه طرح حفظ مشاغل را که کانون تلاش‌های این کشور برای تعدیل ضربه اقتصادی ناشی از کووید-۱۹ محسوب می‌شود، برای چهار ماه دیگر تمدید کرد اما به کارفرمایان اعلام کرده است که آنان باید از آگوست برای تامین هزینه‌ها به دولت کمک کنند تا بدین ترتیب از بار سنگین ناشی از بحران کرونا بر بودجه دولت کاسته شود.


دِتایمز نوشت: وزارت خزانه‌داری (انگلیس) این طرح را تدوین کرده است و علاوه بر این، کارفرمایان را ملزم می‌کند تا بخشی از هزینه‌های مرتبط به بیمه ملی را نیز (به طور میانگین ۵درصد از دستمزد) پوشش دهند.


بنا به گزارش دِتایمز، سخنگوی «ریشی سوناک» وزیر دارایی بریتانیا از اظهار نظر خودداری کرده است؛ انتظار می‌رود سوناک هفته آینده است این تغییرات را اعلام کند.


سوناک جمعه هفته گذشته گفت که بریتانیا با «بحران اقتصادی بسیار جدی» مواجه شده است و در «روزها، هفته‌ها و ماه‌های پیش رو، مشاغل زیادی در این کشور از دست خواهند رفت.»


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر