28 خرداد 1399 - 09:27

الکترونیکی شدن خدمات بانکی گامی در مسیر شفافیت بیشتر است

نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم الکترونیکی شدن خدمات بانکی در سال های اخیر را گامی در مسیر شفافیت خواند و گفت: مردم از بانک ها انتظار تسهیل گری دارند .
کد خبر : ۱۱۵۲۵۳
بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار ایبِنا با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام بانکی در کشور با هدف تحقق جهش تولید، گفت: بانک ها برای رسیدن به رشد و توسعه ای پایدار در کشور نقش کلیدی داشته از این رو رفع ایرادات مترتب بر آن ها لازم است.


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در حوزه الکترونیک کردن خدمات بانکی پیشرفت های خوبی داشته ایم، افزود: الکترونیکی شدن خدمات بانکی در سال های اخیر گامی در مسیر شفافیت خواهد بود.


وی با بیان اینکه بانک ها در انجام وظایف خود نسبت به مردم هنوز جایگاه مناسبی ندارند، تصریح کرد: مردم از بانک ها انتظار تسهیل گری دارند اما متاسفانه برخی بانک ها تصدی گری کرده و سرمایه گذاری در امور مختلف را در دستور کار خود قرار داده اند.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه تصدی گری بانک ها به نفع تولید نیست، گفت: کنترل بانک ها و هدایت نظام بانکی کشور به سمت سرمایه گذاری در تولید بسیار مهم بوده و نقش بانک مرکزی در این حوزه باید پررنگ تر دیده شود.


محمدبیگی با بیان اینکه بحث تسهیل گری از سوی بانک ها باید پیش از پیش مدنظر قرار بگیرد، افزود: متاسفانه در مناطق محروم بانک ها هیچ تمایلی برای ایجاد شعبه و باجه های خودپرداز ندارند که لازم است برای برقراری عدالت بانک مرکزی در این باره نیز تدبیری داشته باشد.


وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید با انجام رسالت خود به تقویت اقتصاد کشور اقدام کنند، تصریح کرد: پیاده سازی مدل اسلامی در عملکرد بانک ها موضوع مهمی است که باید پیگیری شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر