01 ارديبهشت 1400 - 13:21

ثبت نقل و انتقال چک های صیادی در سامانه های بانک ملی ایران

صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک های جدید می توانند نسبت به نقل و انتقال چک های خود از طریق سامانه های الکترونیک بانک ملی ایران در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.
کد خبر : ۱۲۳۵۸۴
چک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ثبت الکترونیکی نقل و انتقال چک های صیادی از اسفندماه سال گذشته در اپلیکیشن ایوا و شعب دیجیتال بانک مالی ایران (بام و نشان بانک) در دسترس مشتریان قرار گرفته است.


همچنین برای آن دسته از مشتریانی که امکان استفاده از سامانه بام و یا اپلیکیشن های مبتنی بر تلفن همراه را ندارند، امکان ثبت چک های یاد شده در سایت بانک وجود دارد. سامانه پیگیری مبادلات چک بانک ملی ایران به نشانی https://sayad.bmi.ir در دسترس قرار گرفته است و مشتریان می توانند چک های صیادی را ثبت کرده و یا چک های ثبت شده را پیگیری کنند.


چک‌ها بدون ثبت در سامانه صیاد قابلیت پردازش در شبکه بانکی را ندارند و بانک‌ها از پرداخت وجه چک جدید ثبت نشده در سامانه یاد شده، امتناع خواهند کرد. بر اساس قانون جدید چک، صادرکننده چک مکلف است اطلاعات آن شامل تاریخ، مبلغ و هویت ذی‌نفع را علاوه بر درج در برگه چک، در سامانه صیاد نیز وارد کند.


ذی‌نفع چک نیز در زمان تحویل چک جدید، موظف است به سامانه صیاد مراجعه کرده و با کنترل اطلاعات ثبت شده در سامانه با متن برگه چک در اختیار، مراتب تائید دریافت چک را اعلام کند.

ارسال‌ نظر
خیلی کم پیش میاد که بدون‌مشکل کار انجام بشه و همیشه باید چند بار وارد و خارج بشیم از آپ یا سایت تا بشه کار رو انجام داد.چه ثبت و چه تایید یا انتقال.نمونه همین الان که یکساعته دارم تلاش میکنم تا یک چک رو انتقال بدم ولی متاسفانه بدون هیچ دلیل خاص و هرگونه م
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
۰
خیلی کم پیش میاد که بدون‌مشکل کار انجام بشه و همیشه باید چند بار وارد و خارج بشیم از آپ یا سایت تا بشه کار رو انجام داد.چه ثبت و چه تایید یا انتقال.نمونه همین الان که یکساعته دارم تلاش میکنم تا یک چک رو انتقال بدم ولی متاسفانه بدون هیچ دلیل خاص و هرگونه مشکلی ،انجام نمیشه.تمام مراحل رو انجام میدم ولی بعد از توضیحات دیگه گزینه ی «ادامه» کاری انجام نمیده و بدون تاثیر هست اما تا اشاره میکنم به بازگشت مثل جت،بازگشت داده میشم به صبحت اول یا همون صفحه اصلی
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها