10 دی 1400 - 14:29

نرخ دلار کاهشی شد

نرخ دلار درطول هفته جاری روند نزولی داشت، بطوریکه شاهد کاهشی شدن آن بوده‌ایم.
کد خبر : ۱۲۹۳۷۴
دلار و یورو

به گزارش ایبِنا، دلار در این هفته روندی کاهشی داشت، به این معنا که براساس قیمت اعلام شده در صرافی ملی در ابتدای هفته ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان و در پایان هفته ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان برای فروش و ۲۶ هزار ۸۵۸ ابتدا هفته و ۲۶ هزار ۸۵۲ برای خرید رقم خورده بود.


براساس این گزارش در ۴ دی ماه۱۴۰۰  در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۸۵۸تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، همچنین  قیمت یورو برای خرید ۲۹۹۷۰تومان و برای فروش ۳۰۵۷۵تومان بوده است.


۵ دی ماه۱۴۰۰ درسایت صرافی ملی،  برای خرید ۲۶۸۵۸تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۱۰۹ و ۳۰۴۸۲ تومان اعلام شد. 


۶ دی ماه۱۴۰۰در سایت صرافی ملی، قیمت خرید دلار  ۲۷۰۷۴تومان و فروش آن ۲۷۴۳۴ تومان، همچنین قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۲۳۶ و  ۳۰۶۶۹ تومان به ثبت رسید.


۷ دی ماه۱۴۰۰ در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۸۵۸ تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، همچنین قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۲۳۸ و ۳۰۶۳۵ تومان بوده است.


۸ دی ماه۱۴۰۰در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۸۵۸ تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، همچنین  قیمت یورو برای خرید ۲۹۸۷۱ تومان وبرای فروش ۳۰۴۷۴ تومان اعلام شد.


۹ دی ماه۱۴۰۰در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۶۸۵۲ تومان و برای فروش ۲۷۳۹۵تومان، همچنین  قیمت یورو برای خرید ۲۹۹۷۰ تومان و برای فروش ۳۰۵۷۵ تومان به ثبت رسیده است.


لازم به یادآوری است که علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت صبح روز سه‌شنبه در دومین نشست خبری خود گفت که دولت محدودیتی برای تامین ارز ندارد.  شرایط تحریمی کشور مانع آن می‌شود که با شرایط عادی قیاس کرد. اما به نسبت شرایط تحریمی، فروش نفت و بازگشت ارز حاصل از آن در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و دولت محدودیتی برای تامین ارز ندارد.

برچسب ها: دلار یورو
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر