20 تير 1396 - 11:13

افتتاح باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در صندوق نوآوری و شکوفائی

باجه بانک قرض الحسنه مهرایران طی مراسمی باحضور توکلی عضو هیات مدیره بانک و شاهوردی عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی به‌طور رسمی درپنجره واحد مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت خود راآغازکرد.
کد خبر : ۷۲۱۹۹
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این باجه با هدف دسترسی راحت‌تر تمامی واحدهای فناور مستقر و نیز ارائه خدمات نوین بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پژوهشگران و کارکنان، زیر نظر شعبه مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران و در طبقه سوم مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان افتتاح شد.


در این مراسم، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، فرجی رئیس شعبه مرکزی و غلامی معاون اداره سازمان و برنامه ریزی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.


شایان ذکر است، پیش از این نیز به منظور استفاده از ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، تفاهمنامه همکاری میان دو مجموعه، امضاء شده است.


گفتنی است، صندوق نوآوری و شکوفائی، شخصیت حقوقی مستقل و دارای استقلال استخدامی، اداری، مالی و معاملاتی است که براساس سیاست ها و مصوبات هیئت امنا و زیر نظر مستقیم رئیس‌جمهور (به عنوان رئیس هیئت امناء) به مدت نامحدود تشکیل گردیده و بر طبق اساسنامه مصوب هیئت وزیران و مورد تایید شورای نگهبان، توسط هیئت عامل اداره می‌شود.


تحقق و توسعه اقتصاد دانش بنیان و افزایش سهم آن در اقتصاد کلان کشور و شکوفا سازی اقتصاد ملی جمهوری اسلامی ایران، کسب جایگاه نخست اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان در منطقه، ارزش آفرینی برای جامعه از طریق توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری اقتصاد مبتنی برفناوری و صنایع پیشرفته، ایجاد زیر ساختها و سیاستگذاری و هدایت مناسب برای کاربردی کردن دانش و تجاری سازی نوآوریها و ... تنها بخشی از اهداف و برنامه های صندوق نوآوری و شکوفائی است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر