11 مهر 1396 - 11:28

آغاز همایش بین المللی ایران و اروپا/ رایزنی های بانکی و بیمه ای

همایش دو روزه اقتصادی ایران و اروپا صبح امروز با حضور چهره های سرشناس داخلی و خارجی در شهر زوریخ سوئیس آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۷۵۵۹۷
ایران- اروپا

به گزارش ایبِنا از اتاق بازرگانی تهران، «فان زایتیر» مدیر سرویس های مالی شرکت KPMG  قرار است در این همایش دو روزه درباره دستیابی به استانداردهای جهانی در حوزه بانکداری سخنرانی افتتاحیه همایش را انجام دهد.


پس از وی، محمد خزاعی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی خارجی به ایراد سخنرانی می پردازد.


در ادامه روز اول همایش، ٤ پنل تخصصی برگزار خواهد شد. پنل اول به موضوع تعالی در بانکداری و خدمات مالی می پردازد که در آن پرویز عقیلی کرمانی مدیرعامل بانک خاورمیانه طرح بحث انجام می دهد.


پنل دیگر به موضوع سرمایه گذاری در حوزه سلامت کشورهای منطقه و ایران با حضور رسول دیناروند معاون سابق وزیر بهداشت برگزار می شود.


پنل دیگر همایش روی موضوع دارو و سلامت متمرکز  شده و هاله حامدی فر از شرکت سیناژن در آن حضور دارد.


فیلیپو ویچ  مدیر عامل شرکت نوارتیس و قباد شهبازی مدیرشعبه ایران نوونوردیسک دو سخنران دیگر این پنل هستند.


در پنل دیگر با موضوع «ای پی سیپرویز اکبروف» از شرکت راه شهر و  فریال مستوفی عضو هیات نمایندگان اتاق ایران سخنرانی می کنند که بحث مستوفی روی موضوع  مدل های همکاری جدید و برنامه ریزی های توسعه شهری ایران در بخش ساخت و ساز  متمرکز است.


در پنل انرژی، «نیکمپ» نایب رئیس شعبه ایران شرکت شل و شیخ از شرکت جی ای پاکستان به همراه کیو چیرو تاناکا عصو هیات مدیره موسسه اقتصاد انرژی ژاپن حضور دارند.


در بخش بعدی مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت سخنرانی خواهد کرد.


پس  از آن، بازهم در پنل تخصصی افروز بهرامی مدیرسرمایه گذاری خارجی وزارت صنعت و فلیپ دلور نایب رئیس  شرکت آلستوم در مورد اهمیت همکارهای مشترک صنعتی سخنرانی دارند.


در بخش عمومی همایش، مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران در رابطه با الزامات مورد نیاز برای رشد اقتصادی  برای بنگاه ها سخنرانی می کند.


پس از آن همایش با دو پنل تخصصی ادامه می یابد. در پایان نیز  گری لویس به عنوان نماینده سازمان ملل در ایران در مورد اهمیت موضوعات محیط زیستی سخنرانی خواهد داشت. این همایش تا عصر فردا با حضور سخنرانان دیگر به کارش ادامه می دهد.


به گزارش ایبِنا، پرویز خسروشاهی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی نیز دیگر سخنران این همایش خواهد بود.  


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها