14 فروردين 1402 - 18:00

قیمت‌های کارخانه‌ای خودرو فردا تعیین می‌شود

قیمت‌های کارخانه‌ای خودرو فردا تعیین می‌شود
یک منبع آگاه در شورای رقابت گفت: این شورا در جلسه فردا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها را تعیین تکلیف خواهد کرد.
کد خبر : ۱۴۸۶۱۴

به گزارش ایبِنا، این منبع آگاه گفت: پیشنهاد‌ها درباره قیمتگذاری خودرو‌ها در کمیته خودروی شورا، کارشناسی شده که ابتدا در جلسه صبح فردای کارگروه جمع بندی و سپس در صحن شورا بررسی و تصویب می‌شود.

وی افزود: پس از تصویب و تعیین تکلیف قیمت‌ها در جلسه فردا سه شنبه شورا، این مصوبه در اختیار وزارت صمت قرار می‌گیرد و بلافاصله از سوی نهاد متولی در وزارت صمت یعنی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ابلاغ می‌شود.

به گفته این منبع آگاه خودرو‌هایی که خودروسازان بابت تولید آن‌ها زیان بیشتری پرداخت می‌کنند افزایش قیمت بیشتری در مقایسه با خودرو‌هایی خواهند داشت که فاصله قیمت کارخانه‌ای آن‌ها با حاشیه بازار کمتر است.

 

منبع: صدا و سیما

ارسال‌ نظر
ثبت نام کننده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
۰
امیدوارم بهانه وزارت سمت برای تمدید ثبت نام شرکت کنندگان در عرصه گسترده خودرو های داخلی خرید زمان برای افزایش قیمت نبوده باشد.
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
۰
امسال سال مهار تورم نامگذاری شده هرگونه افزایش قیمت مخالفت با منویات صریح حضرت آقا تلقی میشود ،پس اولین مجموعه ای که باید این واجب را رعایت کند شرکتهای خودرو ساز هستند.
م ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳
۰
باید دولت از افزایش قیمت کارخانه ای خودرو در سال مهار تورم و افزایش تولید جلوگیری کند چرا که افزایش قیمت کارخانه ای خودرو با عث افزایش تورم سایر اجناس در جامعه میشود این افزایش قیمت کارخانه ای خودرو با شعار سال که افزایش تولیدو مهار تورم است مغایرت دارد
فیلم و پخش زنده
بیشتر