26 شهريور 1402 - 11:17

عزم راسخ گروه ملی انفورماتیک در تحقق تعالی و تکریم سرمایه انسانی

عزم راسخ گروه ملی انفورماتیک در تحقق تعالی و تکریم سرمایه انسانی
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: کلیدی‌ترین دارایی امروزه شرکت‌ها سرمایه انسانی است.
کد خبر : ۱۵۵۱۶۶

به گزارش ایبِنا، علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در جلسه با مدیران منابع انسانی شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک با اشاره به اینکه کلیدی‌ترین دارایی امروزه شرکت‌ها سرمایه انسانی است، تصریح کرد: ضرورت دارد معاونین و مدیران سرمایه انسانی گروه، با خلق برند کارفرمایی در اکوسیستم بانکی و فناوری اطلاعات کشور تا پایان سال در جذب، حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی تلاش مضاعفی انجام دهند.

ماهیار با اشاره به اینکه کلیدی ­ترین دارایی امروزه شرکت­ها سرمایه انسانی است که باید برای ایجاد محیطی فعال، پویا، با نشاط، چابک و ارزش‌آفرین برای وی تلاش کرد. تصریح کرد: ضرورت دارد معاونین و مدیران سرمایه انسانی گروه ملی انفورماتیک، با خلق برند کارفرمایی در اکوسیستم بانکی و فناوری اطلاعات کشور تا پایان سال در جذب، حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی تلاش مضاعفی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با تاکید بر تغییر استراتژی این شرکت و حرکت از نقش پشتیبانی به نقش راهبری استراتژیک گفت: مدیران سرمایه انسانی در گروه باید همت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا برند کارفرمایی و حس خوب کار کردن در گروه، از طریق واحد‌های سرمایه انسانی در بین همکاران ارتقا یابد.

ماهیار با اشاره به اتخاذ برنامه‌های راهبردی جدید برای افزایش تعلق و وفاداری همکاران افزود: طرح­های ویژه ­ای شامل صندوق تامین آتیه کارکنان و آکادمی ملی انفورماتیک در دستورکار تیم مدیریتی جدید قرار گرفته تا علاوه بر ارتقای وضعیت معیشت و انگیزه همکاران فعلی، فرصت جذب استعداد‌های برتر در گروه ملی انفورماتیک نیز فراهم آید تا گام‌های مطمئن تری برای تحقق اهداف راهبردی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه هر یک از شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک لازم است برنامه و راهکار‌های ویژه و مستمر خود را برای جذب، حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی ارائه کنند، گفت: با توجه به اینکه راهبرد‌های گروه توسط شرکت ملی انفورماتیک جهت‌دهی خواهد شد، نظام پایش و ارزیابی ماهانه‌ای نیز تدوین شده است که از اواسط پاییز، تمام برنامه‌ها را رصد خواهد کرد.

ماهیار در پایان با تاکید بر نقش جهاد تبیین در حوزه سرمایه انسانی، معاونین و مدیران سرمایه انسانی را موظف کردند تا با ایجاد شفافیت در سطح گروه و بیان دستاورد‌ها و اقدامات موثری که در این حوزه انجام می‌شود؛ علاوه بر اعتمادسازی، فرهنگ سازمانی را به سمت مشارکت، تعهد، تعلق و اثربخشی سوق داده و با تعامل موثر بتوانند با چابکی و سرعت عمل پیشران تحول سازمانی باشند.

در ادامه این جلسه، کریمی عضو هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک نیز با اشاره به آموزه‌های اسلامی در مدیریت، اظهار داشت: ارزشمندترین کار نزد پروردگار متعال، ایمان به خدا و منفعت رساندن به خلق است و ما در این راستا با توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش و فرهنگ، اهداف راهبردی خود را محقق خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: رهبری، خط‌مشی‌گذاری، فرآیند‌های توانمندسازی، مشارکت و خلاقیت، نوآوری و تفکر استراتژیک از مسئولیت‌های مهم مدیران سرمایه انسانی است که لازم است به آن پایبند باشند.

وی همچنین به نقش آموزش به عنوان بال سرمایه انسانی در تکنولوژی‌های نوظهور، بانکداری دیجیتال و آموزش الکترونیک به منظور خدمت‌رسانی به سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارت‌خانه‌ها اشاره کرد و از معاونین و مدیران سرمایه انسانی خواست تا با اصلاح رویه‌ها و فرآیند‌های کاری، شرکت‌ها را در راستای توسعه بیشتر، تجهیز کنند.

در ادامه این جلسه نیز معاونین و مدیران مسرمایه انسانی شرکت‌های گروه ملی انفورماتیک، در خصوص موضوعات این حوزه و دغدغه‌ها و مسائل شرکت‌ها نکاتی را مطرح کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر