28 بهمن 1402 - 10:31

قیمت‌ها در بازار ارز به‌زودی به قبل برمی‌گردد/ تداوم سیر نزولی قیمت‌ها

قیمت‌ها در بازار ارز به‌زودی به قبل برمی‌گردد  تداوم سیر نزولی قیمت‌ها
نماینده مجلس گفت: بازار ارز به آن درجه از ثبات رسیده که مسائل منطقه و جوسازی‌ها توسط اخلالگران نمی‌تواند در آن تلاطم ایجاد کند.
کد خبر : ۱۶۰۴۹۹

به گزارش ایبنا، غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز کشور با مدیریت خوب بانک مرکزی باز هم دشمنان را در ایجاد تلاطم و نوسان در این بازار ناکام گذاشت.

وی افزود: امروز بازار ارز کشور ما به آن درجه از ثبات رسیده است که مسائل منطقه و جوسازی‌ها توسط اخلالگران نمی‌تواند در آن تلاطم و بی‌ثباتی شدید ایجاد کند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حدود یک سال است که دیگر خبری از تلاطم‌های قدیم در بازار ارز کشورمان نیست و اگر هم تغییر قیمتی باشد بسیار اندک و محدود است و پس از مدتی قیمت‌ها به حالت قبل بازمی‌گردد.

شریعتی خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته ما حوادث منطقه‌ای زیادی را در غزه، یمن، سوریه و... پشت‌سر گذاشتیم، اما هیچ یک از این حوادث و اتفاقات نتوانست بازار ارز کشور ما را دچار تلاطم شدید کند.

وی اضافه کرد: در نوسانات هفته‌های گذشته شاهد بودیم که پس از گذشت چند روز از نوسانات نرخ، روند افزایش قیمت متوقف شد و خیلی زود سیر نزولی قیمت‌ها در این بازار آغاز شد که در ادامه کار این سیر نزولی در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

منبع: تسنیم

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر