افتتاح یک رستوران در تل‌‌آویو در بحران غذایی غزه

افتتاح یک رستوران در تل‌‌آویو در بحران غذایی غزه
افتتاح بزرگ اولین شعبه فست فود زنجیره‌ای شیک شاک در رژیم صهیونیستی با واکنش‌های منفی روبرو شد.
کد خبر : ۱۶۱۰۸۷

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الجزیره، افتتاح رستوران در تل‌آویو در همان روزی رخ داد که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از آغاز جنگ ۱۸ نفر در نوار غزه بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده اند.

شعبه شیک شاک در پنجم این ماه در تل آویو افتتاح شد و مردم برای خرید برگر در صف ایستاده بودند. اما این جرقه درخواست‌هایی را برای تحریم بین‌المللی برانگیخت و مردم به طنز اشاره کردند که افتتاحیه در زمانی انجام می‌شود که چندین سازمان امدادی نگرانی‌هایی را درباره خطر قحطی در غزه در نتیجه اقدامات رژیم صهیونیستی مطرح کرده‌اند.


از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر، رژیم صهیونیستی کلیه منابع سوخت، غذا، برق، آب و کمک به غزه را قطع کرده است و حدود ۲.۴ میلیون نفر از گرسنگی، کم آبی و از دست دادن سلامتی رنج می‌برند.

به گزارش روزنامه اسرائیلی هاآرتص، رستوران شیک شاک در خیابان دیزنگوف در تل آویو افتتاح شد و گروه‌هایی از مردم برای دریافت سفارشات خود صف کشیدند.

هاآرتص همچنین گزارش داد که از آغاز جنگ، شیک شاک تقریباً در مورد برنامه‌های توسعه خود در رژیم صهیونیستی سکوت کرده است.


این روزنامه افزود که روند افتتاحیه عمداً بی سر و صدا باقی مانده است و صاحب این شرکت اسرائیلی درخواست‌های مکرر برای مصاحبه را رد کرده است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر