31 تير 1396 - 19:22

رونمایی از نسخه IOS پات/ خرید انحصاری بلیت لیگ فوتبال

شرکت کارت اعتباری ایران کیش از نسخه IOS پات در نمایشگاه الکامپ رونمایی کرد وبه زودی در این نرم افزار امکان خرید انحصاری بلیت مسابقات لیگ فوتبال برای کاربران فراهم می شود.
کد خبر : ۷۲۶۴۰
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

به گزارش خبرنگار ایبِنا، نسخه جدید نرم‌افزار پات قابل‌نصب بر سیستم‌عامل IOS با حضور صادق فرامرزی مدیرعامل این شرکت در دومین روز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.


صادق فرامرزی در این مراسم بابیان اینکه نرم‌افزار پات با ورژن IOS با ویژگی‌هایی یکسان با نسخه اندرویدی این نرم‌افزار رونمایی شده است، گفت: نرم‌افزار پات در کمپین شرکت کارت اعتباری ایران کیش در هرماه برای کاربران با محصولات مختلف و سرویس‌های نوین به‌روزرسانی می‌شود.


وی با اشاره به خدمت کارت به کارت در نسخه جدید نرم‌افزار پات گفت: این خدمت بر روی این نرم‌افزار در هفته های آتی و در کمپین نوین این شرکت راه‌اندازی می‌شود.


فرامرزی با اشاره به ویژگی منحصربه‌فرد اپلیکیشن پات گفت: این نرم‌افزار یک سری خدمات در حوزه جذب مشتری دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پیش‌بینی نتایج هفتگی مسابقات لیگ فوتبال است که کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با پیش‌بینی نتایج مسابقات لیگ فوتبال به‌صورت هفتگی، امتیاز بگیرند و بر اساس این امتیازات قرعه‌کشی انجام و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.


وی افزود: همچنین کاربران به‌زودی می‌توانند بلیت مسابقات لیگ فوتبال را به صورت انحصاری از طریق پات خریداری کنند.


مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به جوایز کمپین‌های مختلف این شرکت، اظهار داشت: اعزام یک هواپیما به روسیه و اهدای کفش طلا از جوایز قرعه‌کشی‌ها کمپین‌های مختلف پات است.


 فرامرزی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره عکس دریکی از کمپین های این شرکت، گفت: کاربران پات می‌توانند به تصاویر هنرمندان موردعلاقه خود در این اپلیکیشن رأی دهند و از هنرمندی که بیشترین رأی را بیاورد در این جشنواره قدردانی می‌شود و همچنین بین رای دهندگان نیز قرعه کشی می شود به برنده جایزه ویژه اهدا می شود.


وی با پیش‌بینی افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن پات تا پایان آبان ماه به یک‌میلیون نفر، گفت: قرار است تمامی محصولات جدید ایران کیش در قالب اکوسیستم پات عرضه شود و این شرکت همواره رضایتمندی مشتریان خود را گزینه‌ای لازم و نه کافی می‌داند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر