20 مرداد 1397 - 10:54

عرضه کالاهای متنوع در بورس انرژی

بورس انرژی کالاهای روز جاری کالاهای «آیزوریسایکل، حلال ۴۰۴ و بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ پالایش نفت شیراز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت کرمانشاه، بوتان، پروپان و گاز مایع صنعتی بندرامام» را عرضه می کند.
کد خبر : ۸۹۷۳۲
بورس انرژی

به گزارش ایبِنا، آمارهای معاملاتی بورس انرژی نشان می دهد که در آخرین روز هفته گذشته در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سبندر ۹۷۱»، تعداد ۱.۵۰۰ قرارداد به ارزش بیش از ۴۳ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال و در نماد «سنفت ۹۷۱»، تعداد ۱۳.۶۰۰ قرارداد به ارزش بیش از ۴۳ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.


بازار برق


همچنین بازار عمده فروشی برق بورس انرژی نیز امروز شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار قرارداد معادل ۵۲ میلیون و ۴۸۸ هزار کیلووات ساعت به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال بود و نماد بارپایه روزانه مردادماه با قیمت ۳۷۵ ریال بر کیلووات ساعت معامله شد.


گردش نمادها


این گزارش می افزاید: خاطر نشان می شود نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۶ شهریور ماه ۹۷ گشایش و نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۲، ۲۱ و ۲۳ مرداد ماه ۹۷ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر