18 خرداد 1398 - 09:57
رییس سازمان مالیاتی اعلام کرد؛

اجرای سیاست های جدید مالیاتی/ درآمدها باید افزایش یابد

رییس کل سازمان امور مالیاتی با تاکید بر لزوم افزایش درآمدهای مالیاتی، گفت: درآمدهای مالیاتی باید با تغییر قواعد بازی افزایش یابد و در برخی بخش‌ها نیازمند بازنگری در قوانین هستیم.
کد خبر : ۱۰۰۶۴۶
امیدعلی پارسا

به گزارش خبرنگار ایبنا، امیدعلی پارسا در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان مالیاتی با بیان اینکه با مسایل مالیاتی غریبه نیستم، گفت: باید تغییراتی در نظام درآمد و هزینه استان‌ها ایجاد کرد.


رییس کل سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: اینکه کل ارکان نظام با نظام مالیاتی همکاری کنند تا به سمت توسعه حرکت کنیم، از نان شب واجب تر است.


پارسا با بیان اینکه اصول مالیات ستانی موضوع جدیدی نیست و باید گام به گام به سمت جهش در مالیات ستانی حرکت کنیم، افزود: در مقایسه با نیازها و ظرفیت‌های کشور، درآمدهای مالیاتی باید با تغییر قواعد بازی افزایش یابد و در برخی بخش ها نیازمند بازنگری در قوانین هستیم.


معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: پدیده فرار مالیاتی عدد بالایی دارد و از آن سو با اجرای عدالت مالیاتی مواجه هستیم. عرصه کار سازمان، عرصه توسعه کشور است و برخورد سازمان به بنگاه ها سیگنال می‌دهد که چه کاری باید انجام دهند و آینده را قابل پیش بینی می‌کند.


پارسا تصریح کرد: قوانین باید به اندازه‌ای قابل اعتماد باشد تا بخش‌های اقتصادی بتوانند به آن تکیه کنند و تضمین وجود داشته باشد.


رییس کل سازمان امور مالیاتی بیان داشت: نحوه اجرای بخشنامه ها، نوع نگاه مردم به سازمان مالیاتی را شکل می‌دهد و ما برای اجرای برنامه‌های کشور چاره ای جز همراهی همه ارکان نظام نداریم.


وی اظهارداشت: نوین سازی نظام مالیاتی مورد تاکید است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر