رشد ۵۸ درصدی حجم و ۱۸ درصدی ارزش معاملات بورس کالا

هزار و ۸۴ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا هفته گذشته مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۵۸ و ۱۸ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
کد خبر : ۱۰۸۳۴۳
بورس کالا

به گزارش ایبِنا، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۵۷ هزار و ۱۳۵ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۱۰ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۵۲ هزار و ۷۰۸ تن فولاد، ۲ هزار و ۲۹۵ تن مس، ۲ هزار تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۲ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۸۲ هزار و ۷۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال به فروش رسید. از سویی دیگر، در این تالار ۸۶ هزار و ۶۳۲ تن قیر، ۲۰۶ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، ۵۰ هزار و ۵۵۵ تن مواد پلیمری، ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۰ هزار و ۴۰۲ تن مواد شیمیایی، ۶۶۶ تن عایق رطوبتی، ۳ هزار و ۱۳ تن روغن و ۴ هزار و ۶۲۵ تن گوگرد معامله شد. افزون بر این بازار فرعی بورس کالا هم طی هفته مذکور معامله ۲۳۴ تن کالا را تجربه کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر