04 اسفند 1399 - 09:25
در گفتگو با ایبِنا عنوان شد؛

مردم از خدمات غیرحضوری بانک‌ها استفاده کنند

مدیرعامل بانک ملی ایران به مردم توصیه کرد تا جایی که امکان پذیر است به صورت حضوری به شعب بانک‌ها مراجعه نکنند، چرا که عمده خدمات از سامانه‌ها و اپلیکیشن ها قابل دریافت است.
کد خبر : ۱۲۲۳۱۲
حسین زاده

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه خوشبختانه بانکداری الکترونیک کشورمان بسیار پیشرفته است، اظهار کرد: تقریبا همه بانک ها اپلیکیشن و سامانه های متفاوتی دارند که ضرورت حضور مردم در شعب را به حداقل رسانده و مشتریان می توانند بسیاری از خدمات را از طریق تلفن همراه هوشمند خود به صورت غیرحضوری انجام دهند.


محمدرضا حسین زاده در گفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: بانک ملی ایران نیز چند اپلیکیشن و سامانه از جمله ایوا، بله، بام و ۶۰ دارد و این در حالی است که به تازگی نیز  موفق شدیم با کمک ستاد ملی با کرونا و پیگیری وزارت اقتصاد مصوبه امضای دیجیتالی و همچنین صدور سفته و تمبر الکترونیکی را بگیریم.


وی ادامه داد: این مصوبه بسیار گره گشا است چرا که بسیاری از امور از احراز هویت گرفته تا افتتاح حساب پرداخت تسهیلات اقساط و ... با تلفن همراه هوشمند انجام می گیرد.


مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: به مردم عزیز کشور و مشتریان بانک ها و به ویژه مشتریان بانک ملی توصیه می کنم تا جایی که امکان پذیر است به صورت حضوری به شعب بانک ها مراجعه نکنند، چرا که عمده خدمات را از سامانه ها و اپلیکیشن ها قابل دریافت است. بنابراین هم برای حفظ سلامت خودشان و هم کارکنان بانک ها در حد ضرورت در بانک ها حضور یابند.  

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر