14 خرداد 1396 - 10:53

برگزاری آئین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ساعت 18 با سخنرانی رهبر انقلاب

بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امروز و از ساعت 18 در حرم مطهر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و بیت شریف امام راحل برگزار می شود.
کد خبر : ۶۹۷۶۷
برگزاری آئین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ساعت 18 با سخنرانی رهبر انقلاب

به گزارش ایبِنا، در حالی که هرساله مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح در روز چهاردهم خردادماه برگزار می شد اما در سال جاری و به دلیل رعایت حال روزه داران و تقارن با ماه مبارک رمضان، این مراسم به ساعت 18 موکول شده است.


حرم مطهر امام راحل پذیرای زائران استان های همجوار همچون البرز، قم، قزوین و سمنان خواهد بود و پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی سفره اطعام و افطار در تمام صحن های این حرم گسترده خواهد شد.


پیش بینی می شود حدود 250 هزار زائر در این مراسم حضور داشته باشند که سفرا و طلاب خارجی هم بخشی از آنان خواهند بود. علاوه بر آن، حدود 300 خبرنگار از خبرگزاری ها مراسم امروز را پوشش خواهند داد که در بین آن ها 30 رسانه خارجی هم حضور دارند.


همچنین بنابر اعلام مسئولان ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای رعایت حال مردم مومن و روزه دار، تنها مراسم بزرگداشت امام در سال جاری این مراسم خواهد بود و مراسم دیگری برگزار نمی شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر