با حمایت بیمه تجارت نو؛

برگزاری اولین جشنواره عکاسی ریسک و ایمنی

اولین جشنواره عکاسی ریسک و ایمنی با هدف برعهده گرفتن مسئولیت اجتماعی و همچنین ایجاد شور و نشاط در جامعه با حمایت شرکت بیمه تجارت نو برگزار می‌شود.
کد خبر : ۷۱۴۳۹
بیمه تجارت نو

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد و بهبود برند سازمان ها در جامعه ایفا می کند و همچنین رسیدگی به مسئولیت های اجتماعی توسط بیمه ها می تواند هم در توسعه پایدار نقش داشته باشد و هم در افزایش وفاداری مشتریان و همین طور کسب اعتماد مشتریان موثر باشد.


در این راستا شرکت های بیمه می توانند با بر عهده گرفتن مسئولیت های اجتماعی سازمان خود، کمک شایانی به ایجاد شور و نشاط درجامعه ایفا کنند.


این شرکت در نظر دارد در راستای این مسئولیت و به منظور جلب توجه عموم مردم به رعایت نکات ایمنی و مدیریت ریسک در زندگی روزمره خود و توسعه فرهنگ ایمنی در بین عموم مردم جامعه، جشنواره عکاسی عمومی با موضوع ریسک و ایمنی را از تاریخ اول تیرماه و به مدت یک ماه در سطح کشور برگزار و به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا کند.


فرایند شرکت در این جشنواره بدین صورت است که علاقمندان می توانند عکس های خود را از طریق گوشی موبایل برای ربات این مسابقه به نشانی @shahriskbot ارسال کنند. همچنین شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام منتشر کنند.


شرکت بیمه تجارت نو علاوه بر اینکه در طول هر هفته به پر بازدید ترین عکس ارسالی جایزه ای اهدا خواهد کرد، پس از اتمام این جشنواره به نفرات برتر یک سکه بهار آزادی اهدا خواهد می کند و عکس های برگزیده در نمایشگاه ویژه این جشنواره به نمایش عموم خواهد رسید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی جشنواره عکاسی #شهریسک بپیوندید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر