30 تير 1396 - 20:05
رونمایی از محصولات جدید سداد؛

پرداخت عوارض خروج از کشورو جریمه تخلفات رانندگی با موبایل

شرکت پرداخت الکترونیک سداد از درگاه جدید پرداخت این شرکت و نسخه نوین اپلیکیشن ایوا با خدمات جدید رونمایی کرد که بر این اساس پرداخت عوارض خروج از کشورو جریمه تخلفات رانندگی با موبایل امکان پذیر شد.
کد خبر : ۷۲۵۸۵
پرداخت سداد

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مراسم رونمایی از اپلیکیشن ایوا که در حاشیه نمایشگاه الکامپ برگزار شد، گفت: در نسخه جدید اپلیکیشن ایوا امکان پرداخت عوارض خروج از کشورو جریمه تخلفات رانندگی فراهم شده است.


محمد مهدی صادق افزود: کاربران این اپلیکیشن برای خروج از کشور با پرداخت عوارض آن، از طریق اپلیکیشن ایوا در لحظه، بدون مراجعه به شعب بانک ملی و تهیه فیش می توانند تنها با ارائه پاسپورت در مرزها از کشور خارج شوند.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرویس عوارض خروج شرکت پرداخت الکترونیک سداد با سیستم های پلیس گذرنامه در ارتباط است ، با پرداخت عوارض از طریق اپلیکیشن ایوا ظرف ٣٠ دقیقه امکان خروج از مرزهای کشور فراهم است.


صادق همچنین در خصوص پرداخت خلافی خودرو از طریق اپلیکیشن ایوا گفت: با وارد کردن شماره کارت ماشین  در این اپلیکیشن لیستی از تمام خلافی های نمایش داده می شود و امکان پرداخت گروهی ویا انتخاب یک یا چند گزینه درآن میسراست.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به قابلیت های نسخه جدید درگاه پرداخت این شرکت، گفت:درگاه پرداخت اینترنتی شرکت سداد با توجه به درصد نفوذ کاربران تلفن همراه که همواره رو به افزایش است، طراحی شده و در دستگاه تبلت و تلفن های همراه هوشمند به راحتی قابل مشاهده و استفاده است.


صادق امنیت را یکی از نگرانی های جدی کاربران در فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت: نسخه جدید این درگاه با آخرین پروتکل امنیتی در این بخش طراحی شده و ازاین منظر از امنیت بالایی برخوردار است.


وی یکی از ویژگی های این درگاه راحجم کم و سرعت بارگذاری بالای آن دانست و گفت: عملیات پرداخت در این درگاه با سرعت بالا برای کاربران فراهم شده است و کاربران به راحتی می توانند تمام قبوض خود را پرداخت و گزارشات تراکنش های خود را به صورت وب سرویسی و وب سایتی دریافت کنند.


صادق اذعان داشت: یکی از امکانات زیر ساختی این درگاه، امکان تسهیم است وکاربر با انجام یک تراکنش می تواند تسهیم را برای چند حساب انجام دهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر