12 آذر 1397 - 20:28

تشکیل کارگروهی برای بررسی نظرات بخش خصوصی

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تشکیل کارگروهی برای بررسی نظرات بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر : ۹۴۲۵۹
دژ پسند

به گزارش خبرنگار ایبِنا، فرهاد دژپسند شامگاه یکشنبه و در هفتاد و نهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با دستور بررسی پیشنهادات اتاق بازرگانی ایران جهت رقابت پذیر کردن زنجیره ارزش صنایع پالایشی و پتروشیمی، افزود: براساس تجارب گذشته، پیشنهادات نوشتاری در دولت سرنوشت بهتری دارد و بهتر است در طول یک هفته آینده، بخش خصوصی نظرات خودرا به دبیرخانه شورای گفت و گو ارائه کند.


وی افزود:خواهش من این است که جلسه بعدی در زمینه پیشنهادات اتاق بازرگانی در زمینه پتروشیمی ها دو هفته بعد برگزار شود.بر این اساس مقرر شد کارگروهی برای بررسی نظرات تشکیل شده و دو هفته بعد این جلسه برگزار شود.


وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در دولت تقریباً وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش دارد نظرات بخش خصوصی را در مراحل مختلف اخذ کرده و در جلسات دولت نیز به نظرات این بخش اهمیت می‌دهد؛ ضمن اینکه در مورد بخشنامه اخیر صادراتی نیز همکاران وزارت صمت، نظرات بخش خصوصی را منتقل کردند.


وی اظهارداشت: به رغم اینکه جمع‌بندی نهایی حاصل شد، ولی دولت تصمیم گرفت تا جلسه خاصی با بخش خصوصی برگزار شود تا بخشنامه بانک مرکزی با اعمال نظرات بخش خصوصی باشد که بر این اساس صبح روز دوشنبه پیش از ابلاغ دستورالعمل، این جلسه در دفتر رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد که جلسه خوبی هم بوده است. 


دژپسند گفت: تقریباً بخشنامه صادر شده برگرفته از نظرات آن جلسه بود چرا که آنچه پیش از آن جلسه و پس از آن در دولت مطرح شد، متفاوت بود.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر