نماینده آمریکا در سازمان ملل :

حتی یک دلار هم به پاکستان نباید پرداخت شود

نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: از آنجایی که پاکستان به تروریست ها مامن می دهد و سربازان ما را می کشند، نباید حتی یک دلار هم به اسلام آباد داد.
کد خبر : ۹۴۴۸۲
نیکی هالی

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از ان دی تیوی، نیکی هالی نماینده ایالات متحده در سازمان ملل گفت: از آنجایی که پاکستان به پناه دادن تروریست هایی که اقدام به کشتن سربازان آمریکایی می کنند ادامه می دهد، واشنگتن نباید حتی یک دلار هم به اسلام آباد دهد.


وی گفت: ایالات متحده نیازی ندارد به کشورهایی پول دهد که خواهان آسیب رساندن به آمریکا هستند و پشت ما می روند و تلاش می کنند که مار از انجام کارها بازدارند.


هالی گفت: فکر می کنم که باید یک دید استراتژیک در مورد کشورهایی که با آنها شراکت داریم وجود داشته باشد و بر اساس آن روی چه کشورهایی حساب همکاری بازکنیم و با چه کشورهایی یکسری کارهای خاص انجام دهیم. فکر می کنم که فقط کورکورانه اجازه می دهیم دلار در دست برخی از کشورها باشد بدون اینکه فکر کنیم دلار یک اهرم فشار واقعی است.


سفیر آمریکا در سازمان ملل افزود: پاکستان یک مثال است. به آنها بیش از یک میلیارد دلار داده ایم؛ اما آنها به پناه دادن تروریست ها ادامه می دهند که به اطرف می روند و سربازان را می کشند و این اصلا قابل قبول نیست. ما نباید حتی یک دلار هم به آنها بدهیم تا اینکه این رفتار را اصلاح کنند.


بر پایه این گزارش، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده طی ۱۵ سال اخیر بیش از ۳۳ میلیارد دلار در قالب کمک به طور احمقانه به پاکستان داده است و آنها چیزی جز دروغ و فریب ثمره ای برای ما نداشته اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر