22 بهمن 1397 - 13:31

برگزاری راهپیمایی میلیونی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز در حالی در سراسر کشور برگزار شد که مردم بار دیگر حمایت خود را از آرمان های والای انقلاب، امام و رهبری اعلام کردند.
کد خبر : ۹۶۹۶۸
راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار شد که باران رحمت الهی هم نتوانست مانع حضور پرشور مردم تهران در این مراسم شود و آنها بار دیگر عشق و وفاداری خود به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند.


یکبار دیگر مردم انقلابی و ولایی مردم ایران برای حمایت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب به پا خاسته و شعارهای حمایتی از نظام و انقلاب را سر دادند. مردم در تهران در مسیرهای ۱۰ گانه اعلام شده، حضور یافته و حمایت خود را از انقلاب، نظام و رهبری اعلام کردند.


امروز همچنین کارکنان و مدیران نظام بانکی نیز دوشادوش مردم و مسئولین در این راهپیمایی حضور یافتند. بسیاری از بانک های کشور با برپایی غرفه هایی در مسیر های راهپیمایی تلاش کردند تا به راهپیمایان خدمت رسانی کرده و دستاوردهای چهل ساله خود را برای آنها تشریح کنند.


از مهم ترین نکات راهپیمایی امروز حضور پررنگ کودکان، زنان و جوانان بود که همراه با سایر مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب شرکت کرده بودند.


دانش آموزان و نوجوانان با در دست داشتن پرچم های انقلابی، مقام شهدای انقلاب، دفاع مقدس و میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را پاس داشتند.


عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی نیز که در راهپیمایی میلیونی تهران حضور پیدا کرده بود، در سخنانی عظمت راهپیمایی امروز را نشانه ای از شکست سیاست های دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا عنوان کرد.


وی در یادداشتی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت، تاکید کرد: درحماسه امروز ۲۲ بهمن تأکید کردم عظمت راهپیمایی امروز درسال چهلم انقلاب شکست قطعی دولت ترامپ را رقم زد. مردم نشان دادند در سخت ترین شرایط درست ترین تصمیم را میگیرند البته این حضور پیام دیگری داشت.


وی افزود: ما انقلاب مان را دوست داریم ولی مسؤلین در قوای مختلف نباید در حل مشکلات اقتصادی تعلل یا سستی داشته باشند باید تمام همت خود را دررفع و کاهش مشکلات به کار برده و آسایش و رفاه مردم را تأمین کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر