04 ارديبهشت 1398 - 15:16
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد:

اعطای بسته اعتباری تجهیزات و تاسیسات هتل‌ها و مراکز گردشگری

مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری از اعطای بسته اعتباری تجهیزات و تاسیسات هتل‌ها و مراکز گردشگری خبر داد.
کد خبر : ۹۹۲۷۱
لیزینگ

قدرت اله آسوده در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره پرداخت بسته اعتباری تجهیزات و تاسیسات هتل‌ها و مراکز گردشگری از سوی لیزینگ گردشگری، اظهار داشت: در راستای تامین مالی هتل‌ها جهت تجهیزات و تاسیسات موجود و نیز راه اندازی تجهیزات و تاسیسات جدید و کمک به توسعه گردشگری در کشور شرکت لیزینگ گردشگری براساس شرایطی خاص، به هتل ها و مراکز گردشگری تسهیلات پرداخت می کند.


وی افزود: این بسته های اعتباری برای مناطق مختلف جذب توریست در کشور با سه درجه بندی مشخص تعریف شده تا این تسهیلات کمکی برای هتل‌ها و نوسازی آنها باشد. مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری در ادامه توضیح داد: صنعت گردشگری از جمله صنایع ارز آور کشور است و با توجه به اینکه سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری، سال رونق اقتصادی نامگذاری شده و وظیفه شرکت های لیزینگ نیز کمک به توسعه تولید در کشور است، به طور حتم ما می توانیم در جهت تامین مالی ارزان برای صنایع تولید کننده تجهیزات هتل‌ها و مراکز گردشگری کمک کنیم.


آسوده با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده متناسب با درجه‌بندی هتل‌ها از دو، سه، چهار و پنج ستاره تقسیم شده، گفت: تسهیلات ۲۰ تا ۵۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده و مذاکره می‌کنیم با بانک مرکزی تا سقف تسهیلات پرداختی برای هتل های ۵ ستاره تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.


به گفته وی، بودجه دو هزار میلیارد ریالی برای این صنعت در سال ۹۸ در نظر گرفته شده تا به این صنعت تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شود. مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری در ادامه تاکید کرد: از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قول گرفته شده تا سقف ۴ درصد از منابع صندوق توسعه ملی از طریق این سازمان به مراکز هتلداری و گردشگری در زمینه اعطای تسهیلات کمک شود.


آسوده درباره فعالیت این لیزینگ به عنوان اولین لیزینگ گردشگری درکشور، گفت: لیزینگ گردشگری از مجموعه گروه مالی گردشگری با سرمایه ۵۰ میلیارد تومان و به عنوان اولین شرکت لیزینگ به صنعت گردشگری ورود کرده تا هم ناوگان حمل و نقل این صنعت توسعه یابد و هم در جهت تجهیزات زیرساختی هتل ها کمک های لازم را به فعالان این صنعت داشته باشد.


به گزارش ایبِنا، دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتلداری با موضوع مدیریت، آموزش، تجهیزات و اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی مهندسی و ساخت طی روز گذشته با حضور محمدحسن اسدی، مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هادی موقعی، دبیر کل انجمن لیزینگ ایران و جمعی از فعالان این حوزه در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، آغاز به کار کرد.


برچسب ها: گردشگری لیزینگ
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر