10 ارديبهشت 1398 - 12:50

رشد ۱۷۰۰ واحدی شاخص تالار شیشه‌ای

شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۱۷۰۰ واحدی به ۲۱۶ هزار و ۶۳۷ واحد رسید.
کد خبر : ۹۹۴۳۷
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه  شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد دسته مواجه شدند.


صعود شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری همه شاخص های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۷۶۹ واحد رشد معادل ۰.۹۲ درصد به ۲۱۶ هزار۶۳۷ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۵۱۰ واحد افزایش معادل ۰.۸۲ درصد به ۶۲ هزار ۴۳۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۴۰۱ واحد رشد معادل ۰.۹۲ درصد به ۴۳ هزار و ۸۷۷ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۲۷۹ واحد افزایش، معادل ۰.۹۲ درصد به ۳۰ هزار و ۵۷۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۹۱۸ واحد صعود، معادل ۰.۷۹ درصد به ۲۴۴ هزار و ۳۹۸ واحد، شاخص بازار اول با ۱۱۶۶ واحد افزایش معادل ۰.۷۲ درصد به ۱۵۷ هزار ۶۵۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱۵۹ واحد صعود معادل ۱.۰۱ درصد، به ۴۱۶ هزار و ۲۷۹ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۶ نماد «فولاد با ۲۳۹ واحد، جم با ۲۱۲ واحد، رمپنا با ۱۸۵ واحد، وغدیر با ۱۴۳ واحد، فارس با ۹۹ واحد، و فملی با ۹۱ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.   


نوسان شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «وسایل ارتباطی با ۱۸۶ واحد صعود معادل ۴.۹۴ درصد به ۴ هزار و ۳۹۱ واحد، فنی مهندسی با ۶۹ واحد افزایش معادل ۴.۴۶ درصد به یک هزار و ۷۲۳ واحد، منسوجات با ۹۵ واحد رشد معادل ۴.۴۳ درصد به ۲ هزار و ۶۴۱ واحد، سایر معادن با ۱۱۵۸ واحد افزایش معادل ۴.۲۶ درصد به ۳۴ هزار و ۴۷۸ واحد، خودرو با ۷۳۱ واحد رشد، معادل ۴.۲۴ درصد به ۲۶ هزار و ۴۳۶ واحد، رایانه با ۵۶۹ واحد افزایش معادل ۴.۱۴ درصد به ۲۰ هزار و ۹۲۸ واحد، زراعت با (۷۱۰) واحد کاهش معادل (۳.۴۵) درصد به ۱۹ هزار و ۸۳۰ واحد» رسید.


بیشترین افزایش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «غچین، پدرخش، فلامی، کساوه، لابسا، خلنت و دارو» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «غدشت، کسعدی، کفپارس، دکوثر، قمرو، کگاز و غدام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۳۷۳ هزار نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۳۲۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۵ هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۸۳۴ هزار و ۴۶۷ میلیارد تومان رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر