18 تير 1399 - 11:50
احتمال بروز اختلال در هفته آتی؛

قطعی یکروزه سیستم‌ها و سامانه‌های بانک سپه

با توجه به استقرار سامانه جدید بانکداری الکترونیک بانک سپه تمام درگاههای غیرحضوری این بانک از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع و تا یک هفته با اختلال احتمالی مواجه خواهد شد.
کد خبر : ۱۱۵۹۵۱
قطعی یک روزه سیستم ها و سامانه های بانک سپه

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، غلامرضا اسکندری با بیان اینکه از نوزدهم تیرماه سالجاری عملیات استقرار سامانه بانکداری متمرکز آغاز خواهد شد گفت: بانک سپه به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان اقدام به ارتقای سیستم ها و سامانه های خود کرده و در این مرحله کلیه حساب‌های سپرده ای بانک متمرکز شده و کلیه خدمات و محصولات ریالی بانک از آن طریق ارائه خواهد شد و در این راستا سرویس‌ها و خدمات حضوری و غیر حضوری بانک به صورت موقت  قطع و به سامانه جدید انتقال می یابد.


وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت مهاجرت مطلوب سامانه ها و سرویس ها، احتمال بروز محدودیت‌هایی در خصوص ارائه خدمات و محصولات در درگاه‌های حضوری و غیرحضوری بانک طی یک هفته آتی وجود خواهد داشت که امری طبیعی است و نهایت مساعی و تلاش کلیه همکاران برآن است که سرویس های مناسب به مشتریان گرامی ارایه شود.


اسکندری با بیان اینکه استقرار هرچه بهتر و کاملتر این سامانه صبوری، همراهی و همکاری مشتریان محترم را می طلبد، اظهار داشت: این سامانه تحولی نوین در عرصه بانکداری برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر