11 اسفند 1399 - 14:26
گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

شاخص کل بورس ۳۹۰۰ واحد دیگر ریزش کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۳ هزار و ۹۴۴ واحدی معادل ۰.۷۲ درصد به یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۵۹ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۵ واحدی به ۱۶ هزار و ۹۲۵ واحد رسید.
کد خبر : ۱۲۲۵۲۱
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، این در حالی است که روز گذشته نیز شاهد ریزش ۸ هزار و ۶۰۱ واحدی نماگر کل بورس بودیم.


بر این اساس، امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات سومین روز هفته (دوشنبه یازدهم اسفندماه ماه ۹۹)، شاهد ادامه روند نزولی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۱۰۲۸ واحدی معادل ۰.۳۳ درصد به رقم ۳۰۸ هزار و ۲۵۴ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۹۷۴ واحدی معادل ۰.۲۳ درصد، عدد ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۶۳۶ واحدی به رقم ۲۸۱ هزار و ۸۲۶ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۵۶۸۶ واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۷۱۱ هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۹۵۷ واحد کاهش به رقم ۸۶۴ هزار و ۲۸۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۷۷۳۱ واحد کاهش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۳۹۱ هزار واحد را به نمایش گذاشت.



بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی فملی، شستا، خودرو، وغدیر، فارس، شپنا و پارسان با بیشترین کاهش، تاثیر منفی در روند شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فولاد، فخوز، اپال و کاوه، بیشترین تاثیر مثبت را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در سومین روز کاری هفته، معامله‌گران بورس ۴  میلیارد ۱۹۸ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۷۴۳ هزار و ۸۴۳ نوبت معامله و به ارزش ۵۴ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر