04 آذر 1398 - 13:52
لاریجانی در دیدار با مدیران بانک ملی؛

حمایت از بانک مادر کشور در بودجه ۹۹

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرعامل بانک ملی عنوان کرد مواردی که برای رفع مشکلات مالی بانک ملی باید مورد توجه قرار گیرد، می‌توان در بودجه ۹۹ لحاظ کرد.
کد خبر : ۱۰۹۰۳۳
بانک ملی

به گزارش ایبِنا، امروز (یکشنبه، ۳ آذر ماه) مدیرعامل و مسئولان بانک ملی با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی  دیدار و گفتگو کردند. علی لاریجانی در این نشست با بیان اینکه بانک ملی، بانک مادر کشور است که کارکنان آن زحمات زیادی می‌کشند، یادآور شد: مواردی که برای رفع مشکلات مالی بانک ملی باید مورد توجه قرار گیرد، می‌توان در بودجه ۹۹ لحاظ کرد.


مدیرعامل بانک ملی نیز در این نشست، گزارشی از نحوه عملکرد بانک ملی به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد. محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی گفت: سال گذشته به یک میلیون نفر تسهیلات وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال اعطا شد و امسال نیز ۵۰۰ هزار نفر همین مبلغ را دریافت کردند.


همچنین در بخش اعطای وام ازدواج، تامین جهیزیه و اشتغالزایی به خانواده‌های بی‌بضاعت همکاری‌های خوبی با کمیته امداد امام خمینی(ره) داشتیم کما اینکه به هر یک از این خانوارها مبلغ ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی پرداخت شد که نتیجه آن خروج ۳۵۰ هزار خانوار از چرخه مستمری‌بگیران بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر