03 فروردين 1402 - 11:27

محبوب‌ترین برج‌های جمیرا

محبوب‌ترین برج‌های جمیرا
برج‌های دریاچه‌های جمیرا دارای امکانات عالی و منظره‌ای از ساحل هستند.
کد خبر : ۱۴۷۳۱۵

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا و به نقل از الامارات الیوم، گزارش اخیر Bayut.com بهترین ساختمان‌های تجاری در منطقه برج‌های دریاچه جمیرا را که دفاتری را برای اجاره و میانگین اجاره سالانه آن‌ها ارائه می‌دهند، بررسی کرده است. در این گزارش که نسخه‌ای از آن توسط امارات تودی مشاهده شد، آمده است که برج‌های دریاچه‌های جمیرا یکی از مناطق مورد تقاضا برای اجاره مسکن و دفتر کار در دبی هستند.


این سایت به پنج برج برجسته ارائه دهنده دفاتر برای اجاره در برج‌های دریاچه جمیرا اشاره کرد که شامل برج بریتونی، جمیرا کریک X۳، برج‌های آرمادا، برج فورچون و گنبد هستند.

 


برج برتونی

بر اساس این گزارش، برج بریتونی (برج ستاره سابق دبی) در لیست ساختمان‌های تجاری برای اجاره دفاتر در برج‌های دریاچه‌های جمیرا رتبه اول را به خود اختصاص داد.
این سایت خاطرنشان کرد که برج بریتونی توسط شرکت املاک نخیل یکی از بزرگترین شرکت‌های خاورمیانه ساخته شده است که از ۴۶ طبقه بالاتر از سطح زمین و سه طبقه زیرزمین تشکیل شده و شامل آپارتمان‌های مسکونی و لوکس می‌باشد. دفاتر تجاری این برج مملو از امکانات خدماتی و سرگرمی از جمله سالن‌های رویداد، سالن بدنسازی، استخر، فضای بازی امن برای کودکان و خدمات امنیتی روزانه و شبانه روزی است. میانگین اجاره دفاتر در برج بریتونی سالانه حدود ۸۹ هزار درهم است.

 



جمیرا کریک X۳

گزارش Bayut نشان داد که جمیرا کریک X۳ در فهرست محبوب‌ترین ساختمان‌های تجاری برای اجاره دفاتر در برج‌های دریاچه جمیرا که یکی از برج‌های متمایز در سطوح تجاری و مسکونی است، در جایگاه دوم قرار گرفت. چیزی که این برج را متمایز می‌کند این است که توسط سه دریاچه مصنوعی: "دریاچه الماس غربی، دریاچه الماس شرقی و دریاچه JLT" و یک باغ بزرگ احاطه شده است.


این برج شامل ۵۵ طبقه و امکانات زیادی از جمله پارکینگ، امکانات لوکس تناسب اندام، فروشگاه ها، رستوران‌ها و کافه ها، خدمات امنیتی سطح بالا و خدمات نگهداری عمومی است. دفاتر جمیرا کریک X۳ با مساحت‌های زیاد و با میانگین اجاره سالانه ۹۴ هزار درهم برای اجاره در دسترس هستند.

 



برج‌های آرمادا

و در رتبه سوم برج‌های آرمادا قرار دارد که از سه برج با کاربری مختلط تشکیل شده است که همگی به روش‌های مدرن و سطح کیفی بالایی برای رفع نیاز‌های ساکنین مجهز شده اند.
دفاتر تجاری در "برج‌های آرمادا" در اندازه‌های مختلف موجود است که برخی از آن‌ها کاملا مجهز و برخی دیگر مجهز به روکش‌های اولیه هستند. پنجره‌های سقفی. ترجیح دهید مبلمان و طرح‌های داخلی متناسب با آن را انتخاب کنید. میانگین اجاره در «برج‌های آرمادا» سالانه تقریباً ۹۸ هزار درهم است.

 



برج فورچون

برج "فورچون" در میان بهترین برج‌هایی که دفاتر را برای اجاره در برج‌های "دریاچه‌های جمیرا" ارائه می‌دهند، در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد. این برج شامل ۲۵۰ دفتر و ۱۵ مغازه در اندازه‌های مختلف است.
هر دفتر با پرداخت‌های باکیفیت و چشم‌انداز‌های متمایز که توسط پنجره‌های بزرگ در مارینا دبی و جاده شیخ زاید ارائه می‌شود، متمایز می‌شود، در حالی که میانگین اجاره سالانه حدود ۱۰۹ هزار درهم است.

 



گنبد

بر اساس این گزارش، برج «گنبد» در زمره بهترین برج‌های ارائه دهنده دفاتر تجاری قرار گرفت، این برج تجاری واقع در خیابان سرایات به معنای دسترسی آسان به خیابان «شیخ زاید E۱۱» است.


این برج از ۴۱ طبقه تشکیل شده است که شامل دفاتر اداری و مغازه‌های مجلل در اندازه‌های مختلف با قیمت‌های مناسب برای همه می‌باشد. دفاتر در گنبد با میانگین قیمت سالانه حدود ۱۱۲ هزار درهم برای اجاره در دسترس هستند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر