22 مرداد 1402 - 12:39

پرداخت ۸۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن

پرداخت ۸۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن
مدیرعامل بانک مسکن گفت: قرارداد بیش از ۲۷۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این بانک منعقد شده است،
کد خبر : ۱۵۳۹۱۵

به گزارش ایبِنا، سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تا نیمه مردادماه سال جاری قرارداد ۲۷۰ هزار و ۱۴۵ واحد مسکونی در این بانک منعقد شده گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ابعاد مختلف از جمله تامین مالی، تامین زمین و رسیدگی به پرونده متقاضیان طرح در حال انجام است و سازمان‌های مختلف در این حوزه با همکاری یکدیگر در حال تلاش هستند تا دولت به وعده شفاف خود در حوزه خانه‌دار کردن قشر متوسط و کمتربرخوردار جامعه عمل کند.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن در بانک توسعه‌ای و تخصصی مسکن با شتاب مناسبی در حال پیگیری است و عمده کار تسهیلاتی بانک نیز مربوط به همین طرح است. در همین راستا، قرارداد ۳۲ هزار و ۸۲۰ پروژه ذیل طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده که بانک طی آن متعهد به پرداخت ۹۲۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال شده است.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: بانک مسکن تاکنون از محل آورده متقاضیان و منابع خود، مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به طور مرحله‌ای و همراه با پیشرفت پروژه‌ها انجام می‌پذیرد با تکمیل مراحل بعدی میزان مبلغ تعهدی بانک نیز پرداخت خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر