11 شهريور 1402 - 08:51

اشتغالزایی ۱۵ هزار نفری با احیای واحد‌های نیمه تعطیل

اشتغالزایی ۱۵ هزار نفری با احیای واحد‌های نیمه تعطیل
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:۵۴۰۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در ۲سال گذشته احیا شده است.
کد خبر : ۱۵۴۶۶۹

به گزارش ایبِنا، یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید نهضت ملی احیا و راه‌اندازی مجدد واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال یا افزایش ظرفیت تولید، رفع مشکلات و اعطای تسهیلات است. مطابق گزارش منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور بیش از ۵۴۰۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه بازگشته است.

محسن منصوری در توییتی نوشت که در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰ واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید بازگشت.

‏از موارد مهم مورد ‎تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت مردمی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل‌شده بود:چند هزار کارخانه تعطیل یا نیمه‌تعطیل راه افتاده؛ این خیلی مهم است. مفتخریم که با تلاش مجموعه ‎دولت سیزدهم، در دوسال گذشته بیش از ۵۴۰۰ واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: پنج هزار و ۴۰۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی در این ۲ سال به چرخه تولید برگشته است؛ این یعنی اشتغالزایی و طبق برآورد‌های ما بیش از ۱۰۰ همت از سرمایه‌های مردم به چرخه تولید برگشته که این چیزی جز لطف خداوند نیست.

منصوری در ادامه نوشت: اشتغالزایی برای سه هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار انجام شد که این مهم است و در هفت هزار طرح ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات داده شد، اما بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سرمایه‌های مردم به چرخه تولید برگشته است.

 

منبع: تسنیم

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر