تعطیلی فوری ۶ وزارتخانه رژیم صهیونیستی

تعطیلی فوری ۶ وزارتخانه رژیم صهیونیستی
وزیر دارایی اسرائیل برای تنظیم اولویت‌های اقتصادی، بستن ۶ وزارتخانه را توصیه کرد.
کد خبر : ۱۵۷۳۰۳

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی فاش کردند که وزارت دارایی در دولت اشغالگر به دلیل نیاز به سامانددهی اولویت‌های اقتصادی و اجتماعی جدید در «اسرائیل» توصیه‌ای مبنی بر تعطیلی فوری ۶ وزارتخانه پیشنهاد کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وزارت دارایی توصیه‌ای مبنی بر تعطیلی فوری ۶ وزارتخانه به دلیل نیاز به تنظیم اولویت‌های اقتصادی و اجتماعی جدید در «اسرائیل» صادر کرده است.

کانال اسرائیلی "کان" اعلام کرد که بتسلائیل اسموتریچ، وزیر دارایی، بستن ۶ دفتر خصوصی وزیران را در آغاز سال ۲۰۲۴ توصیه کرده است.

این وزارتخانه‌ها شامل وزارت امور اورشلیم و سنن، وزارت میراث، وزارت دیاسپورا، وزارت اسکان و مأموریت‌های ملی، علاوه بر وزارتخانه‌های تعاون و برابری اجتماعی می‌شود.

این کانال اشاره کرد که هزینه برقراری این وزارتخانه‌ها زیاد نیست، اما گرایش به این وزارتخانه‌ها عموماً ترتیب دادن کار‌های سیاسی است و مبالغ هنگفتی نیز به آن‌ها اختصاص می‌دهند، بنابراین وزارت دارایی پیشنهاد می‌کند که این وزارتخانه‌ها بلافاصله در آغاز سال ۲۰۲۴ تعطیل شوند.

رسانه‌های اسرائیلی همچنین گزارش دادند که بودجه اختصاص داده شده برای تبلیغات در وزارت امور خارجه اسرائیل که روایت اسرائیل را ترویج می‌کند، در اوج تجاوزات اسرائیل به غزه تمام شد؛ و به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی در وزارت امور خارجه، تصمیم به توقف فعالیت‌های تبلیغاتی به دلیل کمبود بودجه این وزارتخانه گرفته شده است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر