30 آبان 1402 - 15:26

رونمایی از دو محصول جدید پرداخت الکترونیک سپهر

رونمایی از دو محصول جدید پرداخت الکترونیک سپهر
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از دو محصول جدید خود رونمایی کرد.
کد خبر : ۱۵۷۵۳۰

به گزارش ایبنا، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در نخستین روز از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از دو محصول جدید خود به نام‌های «پاسینو» و «پاس ِتو» و همچنین هویت برند جدید این شرکت رونمایی کرد. این مراسم با حضور یاسر مرادی و مهدی اقبالی راد اعضای هیئت مدیره بانک صادرات، معاونین امور شعب، فناوری اطلاعات، اعتبارات و بانکداری جامع و مدیران ارشد بانک صادرات، حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد.

حمزه آقابابایی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در این مراسم گفت: «در سال ۱۴۰۱ طی یک دوره شش ماهه تلاش کردیم با ایجاد تغییرات زیرساختی در شرکت تحولاتی را در راستای توسعه و پیشرفت شرکت ایجاد کنیم. به همین منظور با تولید محصولات جدید و بازسازی برند شرکت سعی کردیم تجربه خوبی را برای جامعه مشتریان خود به وجود آوریم.»

 

رونمایی از دو محصول جدید پرداخت الکترونیک سپهر

 



وی افزود: «هویت بصری جدید سپهر را براساس رسالت و هویت شرکت طراحی کرده‌ایم و لوگوی جدید نشان‌دهنده چابکی، پویایی و آمادگی برای ارائه خدمت در بازار است.»

مبتکر پرداخت نسل نو و خرید به سبک نو


اپلیکیشن "پاسینو" محصول جدید شرکت سپهر که امروز رونمایی شد، علاوه بر خدمات پایه مالی و بانکی خدمات دیگری همچون گردشگری، سلامت دیجیتال، آموزش و کتاب صوتی ارائه می‌دهد.

 

رونمایی از دو محصول جدید پرداخت الکترونیک سپهر



"پاسِ تو" نیز باشگاه مشتریان و کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سپهر است که کاربران آن به ازای هر تراکنش امتیازاتی دریافت می‌کنند که قابلیت تبدیل شدن به ریال و انتقال به کیف پول را دارد. امتیاز‌های جمع‌آوری شده به صورت پاس‌کوین درآمده و به کاربران اجازه خرید دوباره از طریق اپلیکیشن و QR را می‌دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر