11 اسفند 1402 - 13:10

زارع‌پور: آمار مشارکت بسیار خوب است/ امکان اخذ رأی در دورافتاده‌ترین نقاط هم وجود دارد

زارع‌پور: آمار مشارکت بسیار خوب است  امکان اخذ رأی در دورافتاده‌ترین نقاط هم وجود دارد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتباطات کاملاً برقرار است و به شکل پایدار آرا در شعب از مردم اخذ می‌شود.
کد خبر : ۱۶۰۸۸۸

به گزارش ایبنا؛ عیسی زارع‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات بدون مشکل در حال انجام است، یادآور شد: در چند شعب استان سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل ارتباط با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه ارتباطات کاملاً برقرار است و به شکل پایدار آرا در شعب از مردم اخذ می‌شود، تاکید کرد: در چند ماه گذشته دوستان در بخش‌های گوناگون وزارتخانه با کار جهادی اقدامات مهمی انجام دادند و حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور هم امکان اخذ رأی فراهم شده است.

 

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسشی درباره میزان مشارکت در انتخابات تا این ساعت، اظهار کرد: آمار مشارکت بسیار خوب است، اما اجازه دهید مسئولان وزارت کشور این آمار را اعلام کنند.

 

زارع‌پور ادامه داد: اکنون یکی از نخستین دفعات است که در جریان انتخابات آمار‌ها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود که از طریق آن می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان و سنین آنان را بدانیم. مهم‌تر از این وجود ارتباطات پایدار است که اکنون برقرار است.

 

زارع‌پور با بیان اینکه زیرساخت‌های انتخاباتی کشور کاملا آماده است و هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است، تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر