20 اسفند 1402 - 16:56

خبرسازی دلالان برای جلوگیری از ریزش دلار/ ویدیوی صف ارز مسافرتی در فرودگاه امام تکراری‌ است

خبرسازی دلالان برای جلوگیری از ریزش دلار  ویدیوی صف ارز مسافرتی در فرودگاه امام تکراری‌ است
عده‎‌ای با خبرسازی و انتشار ویدیویی تکراری از صف ارز مسافرتی در فرودگاه امام قصد داشتند از ریزش دلار جلوگیری کنند.
کد خبر : ۱۶۱۱۷۴

به گزارش خبرنگار ایبنا؛ بعداز گذشت چند روز، روند افزایشی بازار غیررسمی ارز، امروز کاهشی شد و شاهد ریزش سنگین هزار تومانی در نرخ دلار آزاد بودیم.

 

اما جریانی که از پایین‌آمدن نرخ ارز متضرر می‌شود امروز با انتشار مجدد و وایرال عجیب فیلم تکراریِ چند روز پیش، از صف ایجاد شده در فرودگاه برای دریافت ارز مسافرتی، به‌دنبال زیر سوال بردن بازارساز و ایجاد جومنفی و برهم زدن آرامش بازار است.

 

واقعیت، اما این است که ظهر چهارشنبه هفته گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد در مقابل خودپرداز‌های بانکی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای دریافت ارز مسافرتی ازدحام شده است.

 

مشاهدات میدانی و بررسی‌های خبرنگار ما نشان داد، دریافت ارز مسافرتی بعداز گیت فرودگاه به‌راحتی و بدون هیچگونه مشکلی از طریق بانک‌های ملی، ملت و سامان صورت می‌گیرد.

 

خبرسازی دلالان برای جلوگیری از ریزش دلار/ ویدیوی صف ارز مسافرتی در فرودگاه امام تکراری‌ست

 

گفتنی‌است صف کشیدن مسافران برای دریافت ارز مسافرتی در صبح چهارشنبه، تنها مربوط به دقایقی محدود و به علت نزدیک بودن زمان چند پرواز با یکدیگر بوده است.

 

ویدیوی امروز از فرودگاه نیز نشان می‌دهد روند دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه به صورت روان و بدون صف انجام می‌شود و هیچگونه مشکلی دراین‌رابطه وجود ندارد.

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر