02 مرداد 1396 - 21:36

جشنواره تاپ با حضور هنرمندان در نمایشگاه الکامپ برگزار شد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در جشنواره تاپ که با حضور هنرمندان برگزار شد روزانه به کاربران تاپ به قید قرعه دو دستگاه تبلت جایزه اهدا کرد.
کد خبر : ۷۲۸۰۴
تاپ

به گزارش خبرنگار ایبِنا، یاسر علیزاده، مدیر روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان گفت: این شرکت در نمایشگاه الکامپ با اپلیکیشن تاپ شرکت کرد که از سوی مردم با استقبال خوبی مواجه شد.


وی تصریح کرد: سرویس کارت به کارت به‌تازگی و از ۲۹ تیرماه با هفت بانک بر روی اپلیکیشن تاپ فعال‌شده که در هفته‌های آتی تعداد بانک‌های طرف قرارداد این اپلیکیشن افزایش می‌یابد.


علیزاده یادآور شد: شرکت پککو همچنین در نمایشگاه الکامپ کارت‌های هدیه باقابلیت شارژ این شرکت را به معرض دید عموم گذاشت که این کارت‌ها قابلیت صدور با طرح و مبلغ موردنظر برای متقاضیان را دارد و شارژ آن از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق اپلیکیشن تاپ و کارت‌خوان‌های پککو امکان‌پذیر است.


مدیر روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان اظهار داشت: این شرکت در نمایشگاه الکامپ روزانه به کاربران تاپ به قید قرعه با حضور هنرمندان سینما، تلویزیون و ورزشکاران معروف دو دستگاه تبلت جایزه داد.


وی افزود: وحید شمسایی، جمشید مشایخی، لاله اسکندری و الهام حمیدی ازجمله هنرمندان و ورزشکارانی بودند که در چهار روز نمایشگاه در غرفه تاپ حضور پیدا کردند.


علیزاده خاطرنشان کرد: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با یک جشنواره دیگر که تا پایان این ماه مهلت دارد یک جایزه ۳۰۰ میلیونی به یک کاربر و ۱۰۰ جایزه یک‌میلیون تومانی برای صد نفر در نظر گرفته‌ که پایان مردادماه قرعه‌کشی آن انجام و جوایز به برندگان اهدا می‌شود.


گفتنی است شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در ماه گذشته نیز در جشنواره پرشتاب یک دستگاه پورشه به برنده این جشنواره اهدا کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر