10 مرداد 1396 - 11:47
ایبِنا بررسی کرد؛

تغییرات ۱۰ روزه نرخ‌ها در بازارارز/ ورود دلار به کانال ۳۸۰۰ تومان

نگاهی به روند قیمت‌های دلار، یورو و پوند در دهه اول مرداد حاکی از ورود دلار به کانال ۳۸۰۰ تومان، قرار گرفتن پوند در آستانه ۵۰۰۰ تومان و عبور یورو از کانال ۴۴۰۰ تومان است.
کد خبر : ۷۳۰۵۱
بازار ارز

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بررسی روند تغییرات قیمت ها در روزهای گذشته نشان می دهد که نرخ هر دلار آمریکا که در اولین روز ماه جاری ۳۷۷۴ تومان بود، از روز ششم مرداد به کانال ۳۸۰۰ تومان وارد شد و پس از آن تا ۳۸۱۵ تومان در روز جاری افزایش یافت.


بر پایه این گزارش، هر یورو نیز در مردادماه امسال روند رو به رشدی را تجربه کرده و از ۴۴۲۸ تومان در اول مردادماه به۴۵۸۱ تومان در روز جاری رسیده و ۱۵۳ تومان افزایش را به ثبت رساند. یورو بعد از سه روز اول ماه قدم به کانال ۴۵۰۰  تومان گذاشت و پس از آن نیز با افزایش های مستمر روبرو بوده و در صورت ادامه این روند، در روزهای آینده یورو به کانال ۴۶۰۰ تومان نیز وارد خواهد شد.


این گزارش حاکی از آن است که پوند انگلیس نیز همگام با افزایش های دلار و یورو در بازار تهران، رشد قیمتی داشته و در آستانه ۵ هزارتومان قرار دارد. هر پوند انگلیس که در روز اول مرداد ماه ۴۹۰۴ تومان بوده در جریان معاملات امروز صبح تهران به ۴۹۹۵ تومان رسیده که نشان دهنده ۹۱ تومان رشد است.


در جدول زیر تغییرات قیمت های سه ارز معتبر دلار، یورو و پوند در جریان معاملات بازار آزاد ۱۰ روز اول مردادماه امسال آمده است.


جدول تغییرات قیمت ۳ ارز خارجی در دهه اول مرداد

































































پوند یورو دلار روز
۴۹۰۴ ۴۴۲۸ ۳۷۷۴ ۹۶.۰۵.۰۱
۴۹۱۱ ۴۴۳۹ ۳۷۷۴ ۹۶.۰۵.۰۲
۴۹۱۶ ۴۴۵۲ ۳۷۷۳ ۹۶.۰۵.۰۳
۴۹۳۶ ۴۵۲۰ ۳۷۹۲ ۹۶.۰۵.۰۴
۴۹۸۴ ۴۵۹۶ ۳۸۰۱ ۹۶.۰۵.۰۶
۴۹۷۶ ۴۵۸۵ ۳۸۰۱ ۹۶.۰۵.۰۷
۴۹۷۴ ۴۵۸۰ ۳۸۱۳ ۹۶.۰۵.۰۸
۴۹۶۸ ۴۵۵۲ ۳۸۱۳ ۹۶.۰۵.۰۹
۴۹۹۵ ۴۵۸۱ ۳۸۱۵ ۹۶.۰۵.۱۰


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر